Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فایل پیوست مربوط به جدول به روز شده سفرهای انجام شده با سیستم های حمل و نقل عمومی در شهرهای دنیا تا آخر هفته هشتم سال 2021 است.

به گزارش تین نیوز، محمد منتظری مدیر دفتر هماهنگی اتحادیه جهانی حمل و نقل عمومی (UITP) در تهران که این فایل را آماده کرده است، در مورد آن گفت: آمار مسافران مترو و اتوبوسرانی تهران و متروهای شیراز و مشهد نیز در این فایل ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

downloadFile آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان ها نشان می دهد که کمترین میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان گلستان انجام شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان ها نشان می دهد که کمترین میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان گلستان انجام شده است و این استان همچنان در قعر جدول رتبه بندی تبدیل قرار دارد.

در استان گلستان 74 هزار و 405 مجوز صنفی معتبر وجود دارد که از این تعداد فقط چهار هزار و 674 مجوز معادل 6.3  درصد از کل مجوزهای صنفی معتبر استان به شناسه یکتا تبدیل شده است.

استان های بوشهر، ایلام و مرکزی، سمنان و کرمان نیز به ترتیب با تبدیل 7.2درصد، 8 درصد و 8.2 درصد،8.4 درصد و 8.7 درصد  از کل مجوزهای صنفی معتبر در استان کمترین میزان تبدیل را انجام داده اند.

تا روز مورد گزارش استان های لرستان، گیلان، همدان و خراسان جنوبی به ترتیب با تبدیل 31.9 درصد، 24.5 درصد، 19.1 درصد و 18.9 درصد از کل مجوزهای معتبر صنفی همچنان در صدر جدول رتبه بندی استان ها در تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا قرار دارند.

لازم به ذکر است؛ از 25 اردیبهشت سال 1403 مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در qr.mojavez.ir نیست می توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟