Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۱۷ اسفندماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یک شنبه ۱۷ اسفندماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۷۱ نفر در شهرستان سنندج، ۸ نفر در شهرستان سقز، ۱۵ نفر در شهرستان قروه، یک نفر در شهرستان بیجار، ۸ نفر در شهرستان کامیاران، چهار نفر در شهرستان دیواندره، ۶ نفر در شهرستان بانه، ۱۰ نفر در شهرستان مریوان و دو نفر در شهرستان سروآباد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش نشده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار هزار و ۸۷ نفر ثابت ماند.

وی اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۴۳۵ نفر در شهرستان سنندج، ۱۰۳ نفر در شهرستان مریوان، ۱۸۵ نفر در شهرستان سقز، ۷۳ نفر در شهرستان قروه، ۴۹ نفر در شهرستان بیجار، ۷۰ نفر در شهرستان کامیاران، ۶۳ نفر در شهرستان دیوان دره، ۸۹ نفر در شهرستان بانه، ۱۷ نفر در شهرستان دهگلان و ۳ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 479743

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان کرونا در کردستان آخرین آمار کرونا کردستان آمار کرونا کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آمار فوتی های کرونا کردستان ابتلا به کرونا در استان کردستان دانشگاه علوم پزشکی کردستان علوم پزشکی کردستان ابتلا به کرونا در کردستان آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فریدون قنبرزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از اول طرح نوروزی تا امروز ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند و روزانه حدود ۲۲ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به علل تصادفات و تجزیه و تحلیل آن، گفت: دو عامل تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو (صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی) از مهمترین علل وقوع تصادفات در آذربایجان شرقی است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اعلام اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی، دو تخلف سرعت غیر مجاز و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی را به شدت اعمال قانون می‌کند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه، خود و خانواده را از وقوع تصادفات ایمن کنند و شادی نوروزی خود را عزا تبدیل نکنند.

فرماندار تبریز هم در همین ارتباط در کمیسیون ایمنی شهرستان از افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه ابراز نگرانی کرد و از والدین خواست خودروی خود را در اختیار فرزندانی که فاقد گواهینامه رانندگی هستند، قرار دهند.

یونس فاتح با اشاره به اینکه شاهد افزایش آمار تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه هستیم، گفت: باید با جلوگیری از رانندگی افراد بدون گواهینامه، از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • آمار جان‌باختگان تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد