Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  سرهنگ باقر پسنده در نشست ستاد مقابله با کرونا گچساران  گفت:  یک سال است که درگیر  بیماری کرونا هستیم و یک گوشزدی است برای مسوولان  که به موقعه و بهتر عمل کنیم.

 وی با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی  گفت: در طرح شهید سلیمانی که در آذر ماه امسال طبق یک تفاهم نامه از سوی وزارت بهداشت با بسیج منعقد شد   خوشبختانه شاهد یک آمار کاهشی در سطح شهرستان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: در طرح جدیدی که ابلاغ شده است این طرح از 15اسفنده لغایت15 فروردین ماه انجام می شود که این طرح در روز گذشته  در گچساران اجرایی شد.

 پسنده عنوان کرد: در این طرح نیروهای بسیجی در مبادی  ورودی شهر مستقر  و از مسافران مسافران تست کرونا  دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این طرح هر خودرویی که از  محور ورودی به شهرستان  وارد می‌شود  از آنها تست سریع کرونا دریافت می شود و افراد دارای علائمی کرونایی14 روز قرنطینه و  بسته‌های معیشتی معیشتی به آنها اعطا می‌شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: با توجه به قرار گرفتن  شهرستان گچساران در محور مواصلاتی جنوب به شمال و همجواری با استان خوزستان و بنادر جنوبی این یک زنگ خطری برای شهرستان به شمار می رود.

 پسنده خواستار تکمیل و بهره‌برداری از محور کمربندی  گچساران شد، گفت: با بهره‌برداری از محور کمربندی تمامی راه‌های فرعی ورود به شهرستان گچساران مسدود خواهد شد.

 وی  با بیان اینکه نیروهای بسیجی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون پای کار هستند، گفت:  انتظار می‌رود که برای ریشه کنی و قطع زنجیره کرونا تمامی دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند.

 پسنده خواستار ایجاد  2 مرکز نقاهتگاه مردان  و خانم در این شهرستان شد.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مبادی ورودی مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست

 مهدی حیدری رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های خاتم و مروست با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و استان اظهار داشت: لایروبی بند بوروئیه (کرخنگان) و بند شماره ۱ هرات، ترمیم و بهسازی آبگیر بند ۲ و دستک آن و نصب دریچه‌های تنظیم سیلاب در ورودی این بند و همچنین ترمیم و بهسازی سرریز بند بوروئیه (کرخنگان) و تعمیر لوله خروجی این بند از مهم‌ترین اقدامات شهرستان خاتم جهت مواجهه با سیل احتمالی بوده است. 

وی افزود: لایروبی رودخانه‌های مرکز و اطراف روستای چاهک و لایروبی و ترمیم دیواره رودخانه در محل دهانه ورودی و خروجی پل‌های خطر ساز در ورودی روستای چاهک و ۵ کیلومتری شهر هرات به منظور بالابردن ایمنی و آبگذری بهتر سیلاب از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان بوده است. 

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: تعمیر و بهسازی دیواره آبگیر ورودی بند‌های ۱ و ۲ مروست و همچنین لایروبی این بند‌ها از جمله اقداماتی بوده اند که در شهرستان مروست انجام شده است. 

حیدری به لایروبی رودخانه‌های شهرستان مروست اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه‌های ترکان، چنارناز، مروست و همچنین لایروبی دهانه ورودی و خروجی پل‌های خطر ساز در منطقه ترکان نیز در این راستا صورت گرفته است. 

وی در پایان گفت: انجام این اقدامات به معنی ایمنی کامل از خطرات سیل نیست و همشهریان باید در زمان وقوع سیل نکات ایمنی از جمله دوری از محل عبور سیلاب و عدم توقف و اتراق در بستر و حریم رودخانه‌ها را رعایت نمایند و به محض مشاهده سیلاب در بالادست شهرها، روستا‌ها و مراکز جمعیتی به مقامات محلی اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان