Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:47:29 GMT

کشف هفت موتورسیکلت‌ قاچاق ۳۰ میلیاردی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۳۲۴

کشف هفت موتورسیکلت‌ قاچاق ۳۰ میلیاردی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف هفت دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کارآگاه محمودیان گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی موتورسیکلت سنگین به ظن قاچاق در محدوده خیابان ولیعصر دپو شده است، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس به محل اعزام و در بررسی اولیه مشخص شد هفت دستگاه موتورسیکلت سنگین در محل پارک شده است.   به گفته این مقام انتظامی، با حضور دبیر هیات موتورسواری در محل اعلامی، وی اظهار داشت که این موتور‌ها همه دارای اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و مالکان آن‌ها مدارک خود را برای اثبات حرف خود به رویت پلیس خواهند رساند.   محمودیان با اشاره به اینکه ارزش ریالی موتور‌های سنگین دپو شده، ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته موتور‌ها به ظن قاچاق البته به صورت امانت در اختیار دبیر هیات موتورسواری به عنوان امین اموال، قرار گرفت تا مالکان آنان اسناد خود مبنی بر قاچاق نبودن این موتور‌ها را به اداره مبارزه با قاچاق ارائه نمایند.   انتهای پیام/  منبع: میزان 

منبع: دانا

کلیدواژه: موتور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به تصادف دلخراش نیسان با موتورسیکلت در بلوار شهید سرشاد صومعه سرا گفت: راکب موتور سیکلت هنگام حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) با خودروی نیسان برخورد کرد که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.
سرهنگ امیر طالبی افزود: راکب موتورسیکلت جوان ۲۱ ساله‌ای بودکه علاوه بر نداشتن گواهینامه از کلاه ایمنی نیز استفاده نکرده بود. 
وی اضافه کرد: دراین حادثه راننده نیسان که تلاش داشت تا با کنترل خودرو به موتور سیکلت برخورد نکند به جدول کنار خیابان برخوردکرد و بار نیسان بر روی راکب موتورسیکلت واژگون شد. 
رییس پلس راهور گیلان تصریح کرد: بر اساس ماده ۲۰۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) خلاف قوانین است.
سرهنگ امیر طالبی همچنین از راکبان موتور سیکلت خواست: هنگام رانندگی از حرکات نمایشی پرهیز کنند ونیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران