Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ۲۷۳ نفر از معتادان متجاهر و تابلو که در معابر و انظار عمومی تردد داشته و علاوه بر آلودگی بصری شهر در آستانه سال جدید مرتکب جرایم خرد نیز می‌شدند از سطح معابر عمومی جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین صفری، اظهار کرد: همه ساله در آستانه سال نو به منظور آرامش بیشتر در سطح شهر و پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت‌های خُرد طرح شناسایی، دستگیری و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر عمومی و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ به اجرا گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین رابطه امسال نیز این طرح به مدت یک روز توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با مشارکت کلانتری‌های شهرستان‌های فلاورجان، اردستان و اصفهان اجرا شد و در پایان تعداد ۲۷۳ نفر از معتادان متجاهر و تابلو که در معابر و انظار عمومی تردد داشته و علاوه بر آلودگی بصری شهر در آستانه سال جدید مرتکب جرایم خرد نیز می‌شدند از سطح معابر عمومی جمع‌آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: به مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب موضوع ماده ۱۶ قلعه شور انتقال و پس از غربالگری تحویل سازمان بهزیستی استان شدند.

سرهنگ صفری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و طرح‌های جمع‌آوری گذشته تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از سخت معتادان و کارتن خواب‌ها در ۲ مرکز موجود با دستور قضائی به مدت بیش از ۳ ماه قابل تمدید و نگهداری خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اعتیاد معتاد مواد مخدر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران