Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@05:54:38 GMT

رد رشوه ۲۰ میلیون تومانی توسط پلیس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۴۴۲

رد رشوه ۲۰ میلیون تومانی توسط پلیس

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از رد رشوه ۲۰ میلیون تومانی توسط تیم کلانتری مولوی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سارق موبایل قاپ و رد رشوه 200 میلیون ریالی توسط تیم عملیات کلانتری 116 مولوی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ جلیلیان در تشریح خبر فوق اظهار داشت: شامگاه 12 اسفند تیم عملیاتی کلانتری 116 مولوی حین گشت زنی در محدوده خیابان تختی یک موتورسوار با پلاک مخدوش را مشاهده می کنند که به شهروندی که با تلفن همراه در حال صحبت بود نزدیک شده و ترک نشین از موتورسیکلت پیاده و به قصد سرقت گوشی به وی حمله ور می شود که ناگهان سارق از حضور ماموران آگاه شده و به همراه همدست خود که سوار بر موتور منتظر وی بود، متواری می شوند.

وی افزود: پس از تعقیب و گریز طولانی و ورود به خیابان مختاری، راکب موتورسیکلت تعادل خود را از دست داده و به زمین می خورد وترک نشین آن اقدام به فرار کرده که در نهایت دستگیر می شود.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از سارق یک قبضه چاقو که در کمر خود پنهان کرده بود کشف شد؛ همچنین بررسی سوابق نشان داد که متهم سابقه دار بوده و چندین بار به اتهام قاپ زنی تلفن همراه دستگیر شده است.

سرهنگ جلیلیان اعلام کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری، یکی از نزدیکان سارق با یک کیسه پلاستیک مشکی رنگ وارد اتاق تجسس شده و کیسه حاوی مبلغ دویست میلیون ریال وجه نقد را به متهم داد و متهم نیز پس از دریافت کیسه به ماموران حاضر، بیان داشت این 20 میلیون تومان مال شماست؛ کاری کنید که روی پرونده من شاکی نباشد؛ پرونده را طوری ببندید که من بروم دادسرا و آزاد شوم!

وی گفت: ماموران پلیس با پاکدستی و وظیفه شناسی مبلغ پیشنهاد شده را به عنوان رشوه صورتجلسه و ضمیمه پرونده سارق کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی فاتب کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با رئیس کل و جمعی از مسئولان دستگاه قضائی استان گفت : خوشبختانه سال گذشته توانستیم با یکسری اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقاء بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی از جمله سرقت باشیم.

وی ادامه داد: تداوم برنامه‌های امنیت محور سال گذشته در کنار اجرای یکسری برنامه‌های از پیش تدوین شده توسط پلیس قطعا حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقاء امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود.

حاجیان هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله محور، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه خیز و ... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد که امسال حتما اجرایی خواهند شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایان‌ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌ها به منظور ارسال سریعتر پروند‌ها و رسیدگی فوری به آنها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آنها به حوزه استحفاظیشان را بالاتر ببریم.

وی با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال‌های پیشین، خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقاء امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می‌شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد.

حاجیان با بیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این دو نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند