Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:42:56 GMT

راموس با ظاهری جدید به استقبال دربی رفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۵۲۲

سرخیو راموس کاپیتان رئال امشب غایب بزرگ دربی مادرید است ولی در ورزشگاه حاضر خواهد بود تا به هم تیمی هایش روحیه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید بدون شک تا ابد نام سرخیو راموس را به عنوان یک کابوس با خود خواهد داشت. او سال 2014 با گل دقیقه 93 خود اتلتیکو را از رسیدن به نخستین قهرمانی چمپیونزلیگش محروم کرد و در عوض لادسیما را به رئال هدیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان رئال امشب اما غایب بزرگ دربی است. رئال محکوم به شکست اتلتیکوی صدرنشین است ولی مثل چند هفته اخیر راموس را در اختیار ندارد.

راموس که دیگر چیزی تا بهبودی فاصله ندارد و شاید از هفته بعد به میادین برگردد، با انتشار تصویر زیر به استقبالب ازی حساس امروز رفت:« پایان تمرین؛ روز دربی.»

 

 

 

 

رئال مادرید اتلتیکو مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید اتلتیکو مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: مردم فکر می‌کنند منچسترسیتی صعود می‌کند اما ما رئال مادرید بزرگ هستیم

ستاره انگلیسی با اعتمادبه‌نفس و هیجان زیاد به استقبال تقابل حساس با منچسترسیتی رفت.

طرفداری | جود بلینگام انگیزه و اعتمادبه‌نفس بالایی برای رویارویی با منچسترسیتی دارد.

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید فردا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. تقابل رفت دو تیم با تساوی 3-3 خاتمه یافت و حال سیتیزن‌ها در استادیوم تسلیم‌ناپذیر اتحاد، پذیرای پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات هستند.

با وجود احتمال بیش‌تر منچسترسیتی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بنا بر پیش‌بینی‌های کارشناسان و هم‌چنین سوابق تقابل‌های دو تیم، جود بلینگام معتقد است لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید ساخته شده و تیم کارلو آنچلوتی از اعتماد به نفس بالایی برای صعود در ورزشگاه اتحاد برخوردار است. ستاره انگلیسی در این خصوص گفت:

لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید ساخته شده است

برای بازی فردا خیلی هیجان‌زده هستم. نمی‌توانم برای بازی کردن صبر کنم. این‌‌ها بازی‌هایی هستند که برای رئال مادرید ساخته شده‌اند. برای همین است که شما به این باشگاه می‌پیوندید. امیدوارم فردا برنده بشویم. اگر بتوانم به تیم کمک کنم، فوق‌العاده می‌شوم. تلاش می‌کنیم صعود کنیم، ما تیم بزرگی هستیم.

احتمال بالای صعود سیتی؟ ما رئال مادرید هستیم 

 سیتی سه‌گانه را برد، البته که مردم فکر می‌کنند آن‌ها شانس اول صعود هستند، اما ما رئال مادرید هستیم. بازیکنان خوبی داریم و به خودمان مطمئنیم. از این‌که بازیکن رئال مادرید هستم، خیلی احساس قدردانی می‌کنم. این احساسی است که هرگز قدیمی و تکراری نخواهد شد. بازی کردن در خارج از کشور برای بازیکنان انگلیسی خیلی مفید است.

 مصدومیت باعث افت سطح من شد

سطح من افت کرده؟ من خیلی خوب فصل را شروع کردم، در ادامه، مصدومیت [مقابل ژیرونا] روی من تأثیر گذاشت. توی قوزک پام درد داشتم. این مسئله روی ریتم بازی من تأثیر گذاشته‌است. حالا باید بیش‌تر تلاش کنم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. انتقادها برای من اهمیتی ندارند، بلکه باید داخل زمین به آن‌ها واکنش نشان بدهم.

وقتی گل نمی‌زنم مضطرب می‌شوم 

آمار من؟ فکر می‌کنم چیزی که من را مضطرب می‌کند، وقتی است که گل نمی‌زنم و نمی‌بریم. انتظار نداشتم این‌قدر گل بزنم و خب، حالا می‌خواهم بیش‌تر و بیش‌تر گل بزنم. البته که بازی فقط گلزنی نیست و من بالاتر از هر چیزی به دنبال کمک به تیم هستم.

شکست 4-0 فصل قبل؟ باید درس بگیریم 

باخت 4-0 فصل قبل؟ با هم‌تیمی‌ای صحبت کردم که آن بازی رو انجام داده بود و برایم توضیح داد که چطور پیش رفت. باید از اشتباهات درس بگیریم. باید به‌عنوان یک تیم دفاع کنیم. باید به خودمان اطمینان داشته باشیم.

منچسترسیتی من را می‌خواست اما...

علاقه منچسترسیتی به من در تابستان گذشته؟ با باشگاه‌های زیادی صحبت کردم. وقتی رئال مادرید وارد عمل شد… بدون هیچ فکری قبول کردم. با توجه به برنامه‌های آینده و بازیکنان [رئال مادرید] تصمیم گرفتم به رئال بروم.

آنچلوتی انسان فوق‌العاده‌ای است 

آنچلوتی؟ او مربی خوبی است که باعث می‌شود باور کنی حتی از چیزی که هستی هم بهتری! آنچلوتی به تو انگیزه می‌دهد. انسان فوق‌العاده‌ای نیز هست. وفق پیدا کردن با این تیم فوق‌العاده بود و هست.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • بلینگام: مردم فکر می‌کنند منچسترسیتی صعود می‌کند اما ما رئال مادرید بزرگ هستیم
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان