Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی در مورد تردد یک کامیون بنز حامل موادمخدر در محور هرات به مروست اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی و متوقف کردن خودروی مورد نظر، ۱۶۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از این کامیون کشف کردند.

وی بیان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد یزد بارگیری شده بود اما با هوشیاری ماموران و دستگیری دو قاچاقچی، این عملیات ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از کشف ۲۲۲ کیلوگرم تریاک عملیاتی دیگر در یزد خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس استان با گشت زنی های مداوم در جاده های ورودی یزد، سه دستگاه خودرو سواری حامل محموله های افیونی را شناسایی کردند.

بهدانی فرد عنوان کرد: ماموران خودروهای سوداگران مرگ را در محور مهریز - یزد متوقف و چهار نفر از سرنشینان خودروها را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این محموله نیز به مقصد پایتخت بارگیری شده بود اما با هوشیاری ماموران، عملیات انتقال ناتمام ماند.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: در این دو عملیات که طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس استان انجام شد، در مجموع بالغ بر ۳۸۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و شش قاچاقچی دستگیر شدند.

کد خبر 5164118

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد نيروي انتظامي يزد ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها شیراز روز درختکاری انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد

سرگرد حسن براهیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق شدند مقدار ۳۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با سوداگران مرگ و عاملان ایجاد نا امنی در جامعه برخورد می‌کند ضمن اینکه از شهروندان تقاضا داریم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق، خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6078034

دیگر خبرها

  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک
  • توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط ماموران گمرک ایران
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه