Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا با کسب یک مدال نقره به کار خود پایان دادند.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا روز‌ها ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در شهر رُم ایتالیا برگزار شد و تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که با ۲ کشتی‌گیر در این رقابت‌ها حضور یافته بود توسط علیرضا کریمی در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام احسان‌پور هم در وزن ۶۵ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم بهنام احسان‌پور در دور اول با نتیجه ۸ بر ۹ مقابل روهیت از هند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیر مغولستان، احسان پور از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۳ هایدن زیلمر از آمریکا را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ابراهیم جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. کریمی در این دیدار به مقابل کولین مور دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از آمریکا با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: نحوه قرعه‌کشی رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی آزاد بهنام احسان پور علیرضا کریمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی کشتی آزاد بهنام احسان پور علیرضا کریمی احسان پور کشتی آزاد مدال نقره رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!

احسان پهلوان علیه پرسپولیس حکم گرفت.

طرفداری | کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 11 میلیارد و 380 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 434 میلیون و 147 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 4 میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 19 میلیارد و 419 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 740 میلیون و 857 هزار و 740 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. . همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 5 میلیارد و 580 میلیون و 400 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 681 میلیون و 97 هزار و 500 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 331 میلیون و 183 هزار و 870 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید . همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 318 میلیون و 902 هزار و 500 ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت هومن ربیع زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 221 میلیون و 270 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 175 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 121 میلیون و 126 هزار و 250 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • پایان عصر تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند