Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد کفشگری می گوید دلیل انتشار نامش در لیست طلبکاران باشگاه را نمی داند. او 4 ماه پیش رضایت داده و اسناد نیز در باشگاه پرسپولیس موجود است. بازیکن سابق سرخ ها از تمجید هواداران تشکر کرد و گفت اگر امروز در کوچه و بازار او را می شناسند از صدقه سر پرسپولیس است

کمیته تعیین وضعیت لیست طلبکاران باشگاه پرسپولیس را منتشر کرد و نام مهرداد کفشگری نیز در این لیست به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع سبب شد کفشگری واکنش نشان دهد و بگوید از طلبش گذشته و به پرسپولیس رضایت داده است. اما این پایان ماجرا نبود و گویا برخی از او خواستند استوری هایش را پاک کند. مهرداد کفشگری ساعتی پیش استوری مجدد گذاشت و مدعی شد تهدیدش کرده اند استوری صبح خود را پاک کند. همین موضوع بهانه ای شد برای تماس با مهرداد کفشگری...

مهرداد کفشگری در گفتگو با طرفداری اعلام کرد طلبش را 4 ماه پیش بخشیده و هم او و هم باشگاه از اینکه نام کفشگری در لیست طلبکاران پرسپولیس وجود دارد، متعجب هستند. مهرداد کفشگری در اینستاگرامش نوشت برخی تهدید می کنند استوری هایش را پاک کند. با او تماس گرفتیم و ماجرا را جویا شدیم.

جریان استوری ها چه بود؟ چه کسانی تماس گرفتند و تهدید کردند؟

بماند! برخی با شماره ناشناس تماس گرفتند و گفتند استوری هایت را پاک کن، جنجال می شود. گفتم چطور فدراسیون به دروغ لیست می دهد؟ وقتی من رضایت دادم و با باشگاه توافق کردم، این لیست ها از کجا منتشر می شود؟

چه زمانی از مطالبات خود گذشتید و رضایت دادید؟

چهار ماه پیش با آقای ابراهیم شکوری صحبت کردم. گفتند باشگاه مشکل دارد. من هم همان موقع رضایت دادم. وکیلم امضا کرد و اسنادش هم در باشگاه پرسپولیس موجود است. قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. باشگاه بدهی داشت و نخواستم برای پرسپولیس مشکل درست کنم.

مطالبات شما چه مقدار بود؟ چقدر از مبلغ قرارداد هنوز پرداخت نشده؟

حدود 320 میلیون تومان اگر اشتباه نکنم. 40 درصد از مبلغ قرارداد سال آخرم، سال های 94 و 95 باقی مانده بود.

از موضع باشگاه اطلاع دارید؟

با ابراهیم شکوری تماس گرفتم و پرسیدم داستان چیست؟ من که رضایت دادم. گفت خود ما هم تعجب کردیم چرا چنین اتفاقی رخ داده!

از وضعیت دیگر بازیکنانی که نام شان در لیست بود اطلاع دارید؟ شاید اتفاق مشابهی برای آن ها هم رخ داده باشد.

اطلاع دقیقی ندارم اما می دانم بسیاری از آن ها راضی نمی شوند پنجره پرسپولیس در این موقعیت حساس بسته باشد. رضا نورمحمدی هزار سال دیگر هم راضی نمی شود چنین مشکلی برای پرسپولیس ایجاد شود. این را مطمئن هستم!

هواداران پرسپولیس چه در طرفداری و چه در فضای مجازی، از حرکت شما تمجید کردند. صحبتی با آن ها دارید؟

آنچه در زندگی امروزم دارم را مدیون پرسپولیس هستم. اگر در کوچه و بازار ما را می شناسند از صدقه سر پرسپولیس است. درست است، طلب داریم، حق بازیکن است اما از راه درست طلب را بگیریم نه اینکه به پرسپولیس ضربه بزنیم. مثلا مهدی ترابی در بازی دیروز نتوانست حضور پیدا کند. شاید اگر او در زمین بود اوضاع فرق می کرد، پرسپولیس امتیاز از دست نمی داد. همین امتیازها آخر فصل به پرسپولیس ضربه می زند. از هوادارانی که به من لطف داشتند تشکر می کنم، بدهکارم به پرسپولیس و وظیفه ام را انجام دادم.

اخبار داغ 

ردپای مدیرعامل اسبق پرسپولیس در پنجره بسته باشگاه همبازیان قاسمی نژاد استقلالی شدن او را تبریک گفتند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند به آمار 100 گل در سطح حرفه ای رسید؛ 45 گل در 46 بازی برای دورتموند پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ دربی سرنوشت ساز 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد کفشگری استوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،در این نشست که پس از بازدید استاندار از مجموعه فرهنگی هنری استاد دولت آبادی در ساری باحضور فرماندار مرکز استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار مرکز استان، رئیس حوزه هنری استان، رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان ساری، رئیس انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری، استاد دولت آبادی و جمعی از هنرمندان برگزار شد، هنرمندان مشکلات خود را با مقام عالی دولت در مازندران در میان گذاشتند که حسینی پور با دستورات نافذ، زمینه ساز رفع موانع فعالیت و مشکلات این عزیزان شدند. 

رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان ساری از جمله کسانی بود که در این نشست؛ به بیان مشکلات این نهاد صنفی و فعالیت های این مجموعه پرداخت.

استاندار مازندران پس از استماع مشکلات این نهاد، دستور داد تا ضمن تمدید مکان فعالیت خانه هنرمندان ساری با هماهنگی فرماندار و شهردار مرکز استان؛ مکان جدید دیگری نیز برای گسترش فعالیت های این مجموعه در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

در این راستا استاندار مازندران طی تماسی تلفنی با سرپرست میراث فرهنگی استان دستور داد تا یکی از خانه های سنتی ساری به خانه هنرمندان اختصاص یابد.

همچنین در خصوص مکان دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی نیز با دستور استاندار مقرر شد؛ تا شهرداری مرکز استان، یکی از موزه های مستقر در بوستان ولایت را به خانه هنرمندان برای تحقق این امر اختصاص دهد.

در ادامه همچنین شهردار مرکز استان هزینه برگزاری جشنواره در سال 1403 را تقبل نمود.

رئیس انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری در خصوص برگزاری جشنواره گرافیک زبان مادری نیز به بیان نکاتی پرداخت که شهردار مرکز استان هزینه برگزاری این جشنواره را نیز تقبل کرد.

مقام عالی دولت در مازندران در خصوص ارتباطات فرهنگی هنری با کشورهای مختلف به بیان نکاتی پرداخت و عنوان کرد: هنرمندان باید سفیران فرهنگی استان باشند.

در پایان هنرمندان با اهداء آثار هنری از دستورات ثمربخش استاندار مازندران قدردانی کردند.

استاندار مازندران در پایان این نشست افزود: باید ابزارها و امکانات برای هنرمندانی که می‌خواهند به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند فراهم شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه جامعه ما به دنبال تقویت فعالیت‌های فرهنگی است، ادامه داد: ساختار خانه هنرمندان باید به‌گونه‌ای باشد تا در فضای عمومی کشور دیده شود.

وی از هنرمندان به‌عنوان ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در مازندران یاد کرد و افزود: بنا داریم تا با حل مشکلات فعالیت این قشر زمینه را برای نقش آفرینی هنرمندان فراهم کنیم.

حسینی‌پور افزود: باید با تدابیر و راهکار مناسب نقش هنرمندان را در عرصه‌های مختلف تقویت کنیم.

دیگر خبرها

  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند