Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:15:14 GMT

تیم فوتبال شهید قندی یزد در مقابل شهرداری بم متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۲۰۳۹

تیم فوتبال شهید قندی یزد در مقابل شهرداری بم متوقف شد

به گزارش ایرنا، این مسابقه بدون حضور تماشاگران و با رعایت نکات بهداشتی در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و  گل تیم شهید قندی در دقیقه ۱۳ از سوی سید جواد شفیعی‌پور و گل تیم شهرداری بم در دقیقه ۱۰ از سوی  فرهاد درویش‌زاده به ثمر رسید.

تیم فوتبال شهید قندی یزد با این نتیجه ضعیف خانگی و کسب ۱۱ امتیاز در مکان یازدهم و تیم شهرداری بم با کسب چهار امتیاز در قعر جدول  رده بندی  گروه دوم ۱۴ تیمی لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های «ویستاتوربین » تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، «آوالان» کامیاران ،  امید گناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

رقابت‌ها  با حضور ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و  در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد بم وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد بم وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور شهرداری بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رحیم‌صفوی: حمله نظامی اسرائیل به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه، کجا و کی پاسخ تلافی‌جویانه خواهد داد

 

به گزارش جماران؛ سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا شامگاه جمعه ۲۴ اسفند در مراسم هفتمین روز شهادت شهید زاهدی و سومین سالگرد شهادت شهید سید محمد حجازی با بیان اینکه لسان‌الارض و تخت فولاد از هزاران سال پیش  برقرار  و قدمگاه علما، ادیبان و بزرگان بوده و از ۴۵ سال پیش مزار شهیدان شده است، اظهار کرد: در گذشته گفته می‌شد که یکی از درهای بهشت در لسان‌الارض باز می‌شود و باور من این است که ۷ هزار شهیدِ راهِ اسلام، بهشتی هستند. 

طبق گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات سرلشکر صفوی را در ادامه می خوانید:

یک هفته است که صهیونیست‌ها در وحشت کامل به سر می‌برند و آماده‌باش هستند، حمله نظامی به رفح را متوقف کردند و نمی‌دانند که ایران می‌خواهد چه‌کار کند، لذا وحشت آن‌ها و حامیانشان را گرفته است. این جنگ روانی، رسانه‌ای و سیاسی برای آنها وحشتناک‌تر از خود جنگ است‌، زیرا هرشب منتظر حمله هستند و عده زیادی از آنها فرار کرده و به پناهگاه‌ها رفته‌اند. 

یک هفته از حمله ناجوانمردانه و جنایتکارانه به کنسولگری ایران می‌گذرد و بعد از اعلام موضع صریح رهبری و مسئولان برای تنبیه رژیم صهیونیستی، تمامی ارگان‌های سیاسی و نظامی صهیونیست‌ها به لرزه در آمده‌ است؛ حمله نظامی به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه، کجا و کی پاسخ تلافی‌جویانه خواهد داد.اختلاف بین سیاسیون و نظامی‌های رژیم صهیونیستی تشدید شده است، چرا که همه می‌دانند کنسولگری، سرزمین یک کشور است، امروز شهروندان اسرائیل برای برکناری نتانیاهو شعار می‌دهند، تنفر از رژیم صهیونیستی و فشار افکار مردم جهان بر آنها افزایش یافته و ۹۰ کشور جهان حتی در اروپا و کشورهای غیراسلامی علیه این رژیم تظاهرات برگزارکرده‌اند، حملات مقاومت علیه اسرائیل شدت گرفته‌ و یمن در روزهای گذشته ۴ کشتی را هدف قرار داده است 

به یاری خداوند، آنچه در آینده فلسطین شاهد خواهیم بود، شکست رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن است. پیروزی جبهه مقاومت و ملت فلسطین به رهبری ایران قطعی است و خاورمیانه و غرب آسیای جدید برخلاف طرح و خواسته آمریکا و اسراییل (که برقراری رابطه اسراییل با اعراب و معرفی ایران به عنوان دشمن در منطقه بود)با محوریت ایران و جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت که آمریکا و اسرائیل در آن شکست‌خورده‌ هستند.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • سرلشکر رحیم‌صفوی: حمله نظامی اسرائیل به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه، کجا و کی پاسخ تلافی‌جویانه خواهد داد