Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیای ورزش و ورزش فوتبال و بخش مرتبط با اخبار ورزشی، برای اکثر مردم هیجان دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

هر روز درهر ثانیه هزار خبر ورزشی از سرتاسر نقاط مختلف جهان در حال پخش از رسانه ها است و حتی ایران نیز که سر رشته ای در برخی ورزش ها دارد این از امر جدا نیست. هیجاناتی که در جهان ورزش برای مخاطبان گوناگون و اهل ورزش به وجود می آید، پیگیری اخبار ورزشی را یکی از مهم ترین بخش زندگی عده کثیری در کشور های پیشرفته امروزی میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسبت پیگیری اخبار ورزشی و هواداری تیم های ورزشی

مسلما در هر کشور هر رشته ورزشی وهر تیم ورزشی که در جهان وجود دارد طرفداران مخصوص به خود را دارد. بعضی اوقات تشویق کردن و حمایت از یک تیم ورزشی آنقدر اهمیت پیدا می کند که ممکن است به دلیل تعصبات بیش ازحد درگیری بوحود بیاید یا بر اثر استرس بیش از حد منجر به شوک قلبی بشود. این میزان از حمایت از یک تیم ورزشی در تمام جهان شهرت یافته است و در ایران هم حتی طرفدارانی هستند که با تعصب از تیم ورزشی محبوبشان حمایت می کنند و این یک امر ضروری برای آنها تلقی می شود.

اما این فقط طرفدار یک تیم مورد علاقه که از تیم خود حمایت میکند نیست که پیگیر خبرهای ورزشی است وحتی کسانی نیز می توانند پیگیر باشند که امکان دارد در سال یکبار پا به ورزشگاه نگذارند. سابقه نشان داده است که حواشی ورزشی و خبرهای مربوط به آنها برای حمایت کنندگان آن تیم جذاب است و ممکن است طرفداران سایر تیم ها نیز از این امر خرسند باشند.

نرخ بالای تولید اخبار ورزشی و محدودیت زمان برای پیگیری آنها

رد و بدل کردن اخبار مختلف ورزشی و حواشی مرتبط به آن که توسط رسانه ملی و رسانه های اجتماعی انجام می شود به صورت لحظه به لحظه اتفاق می افتد. مصاحبه بازیکن ها و مربیان فوتبال به همراه تصمیمات کمیته برگزار کننده و کمیته داوران در صدر تیترها قرار می گیرند.

اتفاقا تحریریه‌ها و رسانه های ورزشی در برخی موضوعات مختلف زاویه دید متفاوتی از خود نشان می دهند باعث می‌شوند تا مخاطبین و طرفداران نتوانند اطلاعات کاملی از تیم خودشان دریافت کنند و آنها باید برای دریافت کامل اطلاعات به رسانه های دیگرو منابع خبری مختلف سر می زنند. این مشکلی است که کار پیگیری اخبار ورزشی مورد نظر را توسط این افراد سخت تر می کند و نیاز به زمان بیشتری دارند.

گردآوری تازه های ورزشی در یک قاب

پاتوق خبربه عنوان یک خبرخوان معتبراخبار تازه را در بخش های گوناگون خبری مثل اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی و ... پشتیبانی می کند. برای استفاده از این خبرخوان لازم نیست مخاطبان برای رصد کردن اخبار ورزشی جدید به منابع دیگر سر بزنند و همه چیز را در این خبرخوان می توانند پیدا کنند.

در این خبرخوان انواع خبرهای ورزشی که توسط منابع مختلف تولید و گردآوری شده است، در قسمت مربوط به خبرهای ورزشی برای بینندگان قابل مشاهده است.

انتخاب منابع معتبر برای دریافت آخرین اخبار ورزشی

رعایت کردن اصول خبری و خبرنگاری نیز از موضوعی است که در رسانه‌ها به آن اصالت می دهند. این به این دلیل است سابقه نشر یک خبر جعلی و شایعه در صدر اخبار سایت های زرد دیده شده است. معمولا در حوزه ها و موضوعاتی این اتفاق رخ می دهد که اخبار دست اندرکاران آن برای مردم مهم باشند.

مثلا اخبار سینما یا ورزشی چرا بیشتر تحریف می شوند. چون بازیگران معروف سینما و تلویزیون و حتی مهم تر بازیکنان مطرح رشته های ورزشی بیشتر از سایرین مورد توجه قرار می گیرند.

قطعا گرفتن ناب ترین و به روز ترین و واقعی ترین رخدادهای ورزشی به همراه گزینش منابع و مطالب موثق خبری از مراجع تایید شده میتواند دقیقا به اندازه پیگیری خود اخبار مهم باشد به علت آنکه دریافت اطلاعات غلط مخاطبان را به گمراه میکند و از حقیقت دور می کند لذا ممکن است سرنوشت یک تیم را به چالش بکشاند.

اگر شما طرفدار یکی از تیم های پرطرفدار مانند تراکتورسازی تبریز هستید میتوانید برای دریافت آخرین اخبار تراکتورسازی تبریز وارد صفحه مربوطه در سایت پاتوق خبر شوید.

پاتوق خبر و انعکاس مهمترین رویدادهای ورزشی ایران و جهان

به منظور بررسی صحت اخبار برای عده کثیری از طرفداران که به اخبار ورزشی علاقه مند هستند، با توجه به رشد سریع تکنولوژی و طغیان انتقال اطلاعات در جهان محدودیت زمانی به وجود خواهد آمد. به دنبال آن تعقیب کردن کلیه اخبار ورزشی از منابع گوناگون رسانه ای کار زمانبری است که می تواند غیر معقول باشد.

تمام اخبار ورزشی از سیر تا پیاز از منابع موثق وب فارسی استخراج شده است در یک سایت هوشمند خبرخوان بنام پاتوق خبر قرار گرفته است که تمامی این مطالب بصورت کامل و واحد در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

پوشش لحظه‌ای اخبار تیم های پرطرفدار فوتبال

از قابلیت های دیگر سیستم خبرخوان ایجاد صفحات مجزا برای تیم های مختلف ورزشی است که یک امتیاز به حساب می آید و در پاتوق خبر به علاقه مندان به خبرهای داغ یاری می رساند. سایت‌هایی از جمله ورزش ۳، تسنیم، فارس، ایسنا، خبرآنلاین و ... هستند که جزومنابع خبری فارسی می باشند سایت ها اخبار تولید می کنند و بصورت یکجا جهت مشاهده کاربران نشر می دهند.

این کاری که خبرخوان ها و سایت های ورزشی انجام می دهند به مردم کمک می کند تا به تازه ترین رویدادهای جهان ورزش دسترسی داشته و لزومی برای بازدید سایر منابع نداشته باشند.

بطور مثال شما می توانید وارد صفحه اخبار استقلال در پاتوق خبر شوید و به آخرین و مهم ترین خبرها از باشگاه استقال تهران دسترسی داشته باشید.

نرخ به روزرسانی بالای اخبار

آپدیت رویدادها واتفاقات در پاتوق خبر به دلیل پوشش سراسری اخبار کل منابع خبری فارسی که در حوزه ورزشی فعالیت می کنند از یک طرف و هزینه سرسام آور تولیدات اخبار ورزشی در این منابع خبری ازجهت دیگر ممکن است در کسری از دقیقه صورت پذیرد. به صورتیکه کاربران قادر باشند تمامی دسته بندی ها و بخش های مختلف مربوط به صفحات مورد علاقه خودشان را هم در اختیار داشته باشند و هم به پوشش لحظه ای نیز اهمیت دهند.

ورود به پاتوق خبر و پیگیری اخبار ورزشی

ورود به پاتوق خبرآسان است عزیزان شما می توانید روی آدرس مربوط به خبرخوان کلیک کرده و به راحتی وارد صفحه اصلی شوید و از پر حاشیه ترین و پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته آگاه شوید.

همچنین شما می توانید از قسمتی بنام اخبار ورزشی نیز این کار را انجام دهید. برای پیگیری جدیدترین اخبار در هر بخش و حوزه کافی است روی گزینه مربوط به آن کلیک نمایید تا داغ ترین خبرها را از رسانه‌ها ی فارسی بصورت طبقه بندی شده مشاهده بفرمایید.

اخبار داغ 

نعمتی از لیست گل محمدی خارج شد تعویض وریا؛ این بار خبری از جنجال نبود! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هانسی فلیک: پیوستن هالند به بایرن مونیخ؟ احتمالی را رد نمی کنم پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ دربی سرنوشت ساز 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیگیری اخبار ورزشی اخبار ورزشی منابع خبری تیم ورزشی پاتوق خبر رسانه ها سایت ها تیم ها یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟

دو تن از اسطوره‌های فوتبال ایران یعنی علی پروین و حسن روشن خواننده‌های محبوب خود را نام بردند اما خواننده موردعلاقه دیگر اسطوره فوتبال ایران یعنی ناصر حجازی چه کسی بود؟

در این خصوص از بهناز شفیعی همسر حجازی سوال پرسیدیم که او جواب داد: ناصر به اکبر گلپایگانی علاقه زیادی داشت. همیشه ترانه‌های او را گوش می‌کرد و اتفاقا رفاقت خوبی هم با او داشت. حتی زمانی که ناصر مریض شده بود گلپا با او تماس گرفت و خواست که در یک جمع دوستانه آن‌ها حاضر شود که چون ناصر حالش خوب نبود، نرفت.

همسر مرحوم ناصر حجازی ادامه داد: او بیشتر در ماشین ترانه‌های گلپا را می گذاشت و می‌گفت صدای او به من آرامش می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • عطر‌های خوشبو برای سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر درآمد دارند؟
  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها/ تلفات سنگین اشغالگران