Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@02:09:24 GMT

کشف احتکار ۱۵۰۰ حلب روغن نباتی نیمه جامد در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۲۴۲۰

کشف احتکار ۱۵۰۰ حلب روغن نباتی نیمه جامد در مشهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از کشف و توقیف ۱۵۰۰ حلب ۵ کیلویی روغن نباتی نیمه جامد در یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سیدمرتضی مدنی گفت: با توجه به گزارش مردمی مبنی بر تخلف یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مشهد،گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور بازرسان اتاق اصناف به واحد مذکور مراجعه و تعداد ۱۵۰۰ حلب روغن نباتی نیمه جامد تنظیم بازار کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: با هماهنگی رئیس شعبه تعزیرات و نظارت اتاق اصناف اقلام مکشوفه در شبکه رسمی توزیع و پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روغن نباتی تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،مازیار طهماسبی گفت: پرونده قاچاق ۶ هزار و ۲۰ کیلوگرم پیاز به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان خرمشهر رسیدگی شد.
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی خوزستان، افزود: این شعبه با بررسی محتوای پرونده، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
بنا به گفته طهماسبی پس از انجام مراحل قانونی جریمه متهم وصول شد.
پیشتر ماموران نیروی انتظامی پس از کشف پیاز‌ها به ظن قاچاق، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در خرم‌آباد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی