Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:46:09 GMT

تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه در خراسان جنوبی شایعه است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۲۴۵۶

تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه در خراسان جنوبی شایعه است

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه خراسان جنوبی گفت: خبر تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه شایعه بوده و این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز هستند.

هما چمنی، امروز یکشنبه ۱۷ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: خبر تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه در فضای مجازی شایعه است و آرایشگاه‌ها می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کار خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه نظارت‌ها بر آرایشگاه‌های زنانه به صورت مستمر ادامه داد، تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی در آرایشگاه‌ها کاملا رعایت می‌شود.

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه خراسان جنوبی بیان کرد: آرایشگاه‌ها لازم است اصل پذیرش تک نفری را رعایت کنند و تدابیری اتخاذ شود تا حداقل جمعیت در سالن باشد.

چمنی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا، تعدادی از آرایشگاه‌های متخلف پلمب شده و با آرایشگرانی که به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه نکرده‌اند طبق قانون برخورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آرایشگاه زنانه کروناویروس آرایشگاه های زنانه خراسان جنوبی آرایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از اعزام ۱۱ کاروان از استان به حج تمتع خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین دستگردی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال 11 کاروان از خراسان جنوبی به تعداد 1603 نفر زائر به حج تمتع اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی شهیدکاوه بیرجند صورت می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: افرادی که اولویت سند حج تمتع آن‌ها براساس فراخوان‌های قبلی اعلام شده و در کاروان‌ها ثبت‌نام کرده‌اند اعزام خواهند شد.

دستگردی گفت: ثبت نام در کاروان‌ها تکمیل شده و زائرین ثبت نامی در هر کاروان طبق برنامه زمانبندی اعلام شده توسط مدیران کاروان‌ها تا قبل از اعزام به سفر حج در حال آموزش هستند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی زائرین از اول ماه مبارک رمضان شروع شده و تا آخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز