Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:36:47 GMT

کشف و ضبط تنباکوی قاچاق در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۲۷۳۵

کشف و ضبط تنباکوی قاچاق در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ مجيد گلی، فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: ماموران پاسگاه انتظامي "ويان" شهرستان کبودراهنگ با بهره گيری از اشراف اطلاعاتی و توان سازمانی، فردی را که قصد جابجايی و انتقال مقاديری تنباکوی خارجی قاچاق با یک دستگاه خودرو سواری را داشت، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با هماهنگی های لازم قانونی این فرد دستگير و در بازرسی از خودروی متوقف شده ۶ هزار و ۵۵۰ بسته انواع تنباکوی خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ گلی با اشاره به این که ارزش ريالی محموله مکشوفه برابر کارشناسان یک ميليارد ريال برآورد شده است، بیان کرد: فرد متخلف با تکميل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ در پایان از شهروندان خواست با مشارکت و اطلاع رسانی به موقع دست افراد سود جو و متخلف در حوزه اقتصاد و معيشت جامعه را کوتاه کنند و هرگونه موارد مشکوک را با پليس ۱۱۰ در ميان بگذارند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا تنباکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان