Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:30:07 GMT

ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به موضوع تنظیم بازار عید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۵۶۵

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پیرو انتقادات رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت نابسامان قیمت‌های کالا‌های اساسی و غیر اساسی در ایام عید و لزوم اتخاذ تصمیمات راهگشا در بحث تنظیم بازار در این ایام و همچنین با توجه به مذاکرات روز گذشته صحن مجلس شورای اسلامی و تقاضای هیأت رئیسه مجلس از کمیسیون اقتصادی جهت ورود کمیسیون به موضوع تنظیم بازار فردا نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین وی، معاون سازمان بازرگانی، شرکت بازرگانی دولتی و همچنین بخش مربوط به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با حضور رؤسای اتاق‌های اصناف کشور، رئیس اتاق بازرگانی و رئیس اتاق تعاون در کمیسیون اقتصادی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هدف از این نشست بررسی آخرین وضعیت اقدامات دولت در خصوص تنظیم بازار و ارائه و بررسی گزارش‌های دولت و ارائه راهکار‌های کارشناسی با توجه به تجارب سنوات گذشته در تنظیم بازار است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: امیدواریم در تصمیم فردا این محور‌ها احصا شود و با توجه به اهمیت موضوع و مطالبه آحاد مردم و رهبر معظم انقلاب فردا بتوانیم جمع‌بندی خوبی در خصوص اتخاذ تصمیمات راهگشا در خصوص مسائل تنظیم بازار داشته باشیم و بتوانیم این کار را با شرایط جدید همراه کنیم

پورابراهیمی در خاتمه اعلام کرد که کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام آمادگی کرده که به دولت (به جز بحث‌هایی که به عنوان حوزه نظارتی عمل می‌کند) ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت و پیگیری حل نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت راهکار‌ها و همکاری‌های خود را با دولت برای حل مشکلات در بخش تنظیم بازار در دستور کار قرار خواهیم داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس کمیسیون اقتصادی مجلس تنظیم بازار بازار عید سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس کمیسیون اقتصادی مجلس تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است