Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@02:19:02 GMT

شهلا سرنخ پلیس برای ردیابی یک باند خیابانی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۶۲۸

شهلا سرنخ پلیس برای ردیابی یک باند خیابانی

پسر جوان که گوشی موبایل زن تهرانی را دزدیده بود گوشی را به مادرش هدیه داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی در رابطه با سرقت گوشی تلفن همراهش آغاز شد، با اعلام این شکایت کاراگاهان اداره 18 پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شده و در بررسی های خود دریافتند گوشی سرقتی زن جوان، مدتی است که توسط زنی به نام شهلا، مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلا سعی داشت کار زشت پسرش را مخفی کند

وی ادامه داد: کارآگاهان به سراغ شهلا رفته و تحقیقات از او را آغاز کردند، اما زن جوان رفتارهای غیر عادی و اظهارات متناقض داشت و این مساله از دید ماموران پنهان می کرد.

نجفی افزود: رفتارهای مشکوک شهلا، باعث شد که تیم تحقیق به او مشکوک شده و احتمال دهند او از هویت سارق با خبر است، بدین تریتب بلافاصله اعضای خانواده او شناسایی شده و در بررسی سوابق خانواده شهلا، مشخص شد پسرش سابقه کیفری به اتهام مواد مخدر دارد.

به گفته نجفی، با مشخص شدن این موضوع کارآگاهان به تحقیقات میدانی پرداخته و مشخص شد پسر شهلا به نام «کامران»، یکی از خرده فروشان مواد مخدر در منطقه جوادیه تهران است و مدتی است که به کار خرید و فروش گوشی های سرقتی روی آورده است.

بازداشت سارق موبایل قاپ

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بدست آمدن این اطلاعات و پس از هماهنگی با بازپرس شعبه 2 دادسرای ناحیه 10، کارآگاهان وارد عمل شده و متهم جوان را در خانه مجردی اش بازداشت کردند، کامران، در تحقیقات اولیه منکر موبایل قاپی بود اما در مواجهه با مدارک پلیسی به سرقت و خرید و فروش گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و مدعی شد در بعضی سرقت ها در نقش موتور اسکورت و یا راکب موتور بوده و همدستش اقدام به سرقت گوشی ها کرده است، در بازرسی از مخفیگاه متهم 3 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

نجفی در پایان گفت: سارق با صدور قرار قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و رسیدگی به پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مالباختگان، ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا هدیه شهلا سارق موبایل قاپ موبایل قاپی اخبار حوادث پلیس باند سرنخ ردیابی خیابانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز آزار و اذیت دختر آزار شیطانی تجاوزجنسی کرونا عکس ایران آزارجنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چندی قبل زن جوانی هراسان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد رفت و هنگامی که مقابل افسرنگهبان قرار گرفت، گفت: سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن‌ همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان درخواست کرد.

بیشتر بخوانید: آدم‌ربایی در غرب تهران ناکام ماند

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به سمت بیمارستان رسول اکرم(ص) رفته بوده که در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است.

تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که ۳ مرد جوان با یک خودروی پژو ۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ایجاد ضرب و شتم اقدام به آدم‌ربایی کرده است که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت، نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگه اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.
کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات به سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت: نیما قرار بود که برای بر طرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵ میلیارد تومان تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرد و زمانی که آن ۳ مرد جوان از دریافت پول نا امید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک قدمی بازداشت آنها است گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل به با اتوبوس میان شهری به تهران آمد.

پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم پلیس جنایی تهران بزرگ برای دستگیری ۳ مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227501 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!