Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@02:14:43 GMT

معرفی دیتا سنتر جهت آپلود عکس دائمی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۶۵۴

معرفی دیتا سنتر جهت آپلود عکس دائمی

تاریخچه و آغاز نیاز آپلود عکس دائمی  

کاربران حرفه ای و معمول وب نیاز به منبعی برای ذخیره اطلاعات مخصوصا به جهت آپلود عکس دائمی خود دارند. در این بین برخی از وبمسترها که به دلیل تولید وبسایت و وبلاگ ها نیاز به آپلود اطلاعات و عکس های خود از جمله عکس های تشکیل دهنده وبسایت ها دارند گاهی اوقات دچار مشکلاتی می شوند که اولین مشکل، پاک شدن اطلاعات به دلیل خارج شدن سایت مذکور از دسترس است، دومین مورد در واقع عدم پشتیبانی وبسایت های خارجی از کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها می باشد، سومین مورد بسته شدن دامنه ها به دلیل فیلترینگ داخلی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلات ما را بر آن داشته تا از لیست بهترین سایت های آپلود سنتر برای شما بگوییم. و به معرفی سایت هایی ایرانی بپردازیم که آپلود عکس دائمی در آن ها امکان پذیر است. چند سال پیش حرف از سایت هایی به مانند رپید شیر و مگا آپلود یک واقعیت بود و الان تبدیل به نوستالژی و خاطره شده، سایت های ذکر شده جزء بهترین سایت های عصر خود در زمینه آپلود سنتر و آپلود عکس دائمی و انواع فایل ها بودند که دیگر در دسترس نیستند. همانطور که اطلاع دارید یکی از اصلی ترین دلایل از بین رفتن این دوسایت عدم تبعیت از قانون کپی رایت بود که علاوه بر این دو سایت، سایت های دیگری نیز به همین دلیل از بین رفتند. اما امروزه سایت های زیادی برای آپلود عکس دائمی وجود دارند که در ادامه به معرفی یک به یک آنها و نقاط قوت و ضعف آنها می پردازیم.

شرح آپلود سنتر و برخی از جزئیات

سرویس آپلود فایل به صورت رایگان جزء سرویس هایی می باشند که همیشه بخشی از نیازهای جامعه را برآورده می نمایند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین سایت ها به عنوان آپلود سنتر را به شما عزیزان معرفی نماییم. تعدادی از سایت هایی که به عنوان آپلود سنتری و آپلود عکس دائمی فعالیت می نمایند وجود دارند که به این وبسایت ها می توان اعتماد نمود. بهتر است قبل از اینکه به معرفی لیست بهترین سایت های آپلود سنتر بپردازیم هوشمندانه خواهد بود چند دلیل نیاز به این سایت ها را با هم بررسی نماییم. مورد اول استفاده به عنوان هاست دانلود می باشد.

همان طور که می دانید آپلود فایل های بزرگ روی اینترنت هزینه زیادی در بر خواهد داشت به همین دلیل طراحان وبسایت گاهی اوقات برای کاهش هزینه از آپلود سنترهای رایگان به عنوان منبع جهت ذخیره فایل های بزرگ خود استفاده می نمایند و بعد از آن لینک های دانلود فایل ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. در واقع می توان گفت بیشتر سایت هایی که فایل هایی با حجم بالا دارند از این روش برای کم نمودن هزینه های خود بهره می برند تا پهنای باند مورد استفاده خود را کم نمایند.،

مورد دوم استفاده به عنوان تهیه نسخه پشتیبان می باشد. برخی از کاربران از فایل های سیستم خود به صورت آنلاین پشتیبان تهیه می کنند این پشتیبان ممکن است مربوط به فایل های سیستمی شخصی یا فایل های وبسایت و کسب و کار این افراد باشد. البته این افراد فایل های این گونه را در چند آپلود سنتری، آپلود می کنند.

معرفی لیست بهترین سایت های آپلود سنتر همراه با مزایا و معایب سایت آپلود عکس دائمی و فایل های ثابت

مورد اولی که به عنوان آپلود سنترها معرفی می نماییم بسیار نام آشنا می باشد، این وبسایت، پیکو فایل می باشد. در واقع یکی از اولین سایت های آپلود سنتری است. این سایت در قدم اول 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت رایگان و البته دائمی به شما اختصاص می دهد.

وبسایت پیکو فایل ارتباط تنگاتنگی با وبسایت بلاگ اسکای دارد و پیکو فایل در حال حاضر در عوض ایجاد حساب کاربری در بلاگ اسکای به شما خدمات رایگان ارائه می دهد! پیکو فایل یکی از قدیمی ترین وبسایت هاست که کار خود را در زمانی که وبلاگ ها در کشور ما طرفداران زیادی داشتند شروع کرد. از نظر کاربران این وبسایت ظاهری چندان جذاب نداشته و بسیار ظاهری عقب افتاده دارد اما بر اساس نظر کارشناسان، اینکه وبسایت دیتا سنتر ظاهری جذاب داشته باشد در رتبه آخر قرار دارد و فقط امکانات این وبسایت ها اهمیت دارد. مزایای پیکو فایل، 1- 20 گیگ فضای رایگان 2- سرعت بالای آپلود فایلها 3- امکان رمزگذاری روی لینک های دانلود ایجاد شده 4- ابزار برای ویرایش تصاویراست. معایب پیکو فایل، از معایب این سایت می توان گفت 1- ظاهر قدیمی به مانند ویندوز های قدیمی (خشک و بی روح)

لوگوی آپلود سنتر پرشین گیگ، سایتی با سابقه درخشان

مورد دوم وبسایت پرشین گیگ است که به عنوان دیتا سنتر است و عنوان یک سایت در زمینه آپلود عکس دائمی را می تواند به یدک بکشد. این سایت سابقا رایگان بود اما در حال حاضر خدمات خوب خود را متاسفانه به صورت غیر رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد هر چند در حال حاضر 8 گیگ فضای رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. این سایت علاوه بر ظاهری جدید و به روز، پنل های غیر رایگان بسیار ایده آلی ارائه می دهد. البته از وقتی این وبسایت پولی شده دیگر خبری از پنلی رایگان نیست. مزیت های سایت پرشین گیگ از این قرار است، 1- 8 گیگابایت فضای رایگان 2- قابلیت ارائه لینک به صورت مستقیم جهت دانلود 3- ظاهری به روز ، معایب پرشین گیگ از این قرار است، 1- هزینه بالای ارائه سرویس ها 2- سرعت آپلود فایل ها بسیار پایین است.

وبسایت آپلود با اکانت های غیر رایگان ولی با امکانات بالا و بدون محدودیت

مورد سوم سایت نام آشنای آپلود بوی می باشد، فعالیت رسمی این سایت بر اساس آمارها از سال 1391 آغاز شد. این سایت دارای پنل اشتراک گذاری می باشد که بیشتر مدیران وبسایت ها از این سایت جهت درآمد زایی استفاده می نمایند. سایت آپلود بوی به ازای دانلود فایل های آپلود شده توسط کاربران، به شما مبلغی نقدی اختصاص می دهد.. بیشتر افرادی که دارای فایل هایی با حجم زیاد هستند و یا قصد بک آپ گیری از اطلاعات خود به صورت آنلاین دارند این وبسایت را به عنوان آپلود سنتری مناسب می دانند.

از وبسایت مذکور نیز می توان به عنوان وبسایتی جهت آپلود عکس دائمی استفاده نمود اما چندان توصیه نمی شود! مزایای این وبسایت از این قرار است، 1- 100 گیگ فضای رایگان با قابلیت های بسیار محدود 2- رابط کاربری ساده و زیبا 3- سرعت مناسب آپلود 4- کسب درآمد از طریق آپلود فایل ها، معایب این سایت از این قرار است، 1- 60 ثانیه معطلی برای دانلود فایل ها 2- محدودیت برای کاربران عادی در آپلود فایل ها، تا اینجا با وبسایت آپلود بوی نیز آشنا شدید.

وبسایت پی ام آپلود وبسایتی بی نظیر با تنظیماتی شگرف برای آپلود عکس دائمی

مورد چهارم وبسایت پی ام آپلود است. که از همه نظر امکانات عالی را برای یک سایت به عنوان آپلود سنتر ارائه می نماید. این وبسایت تمرکز خود را بر روی آپلود های کم حجم و مطمئن مانند آپلود عکس دائمی متمرکز نموده است. امکانات فوق العاده وبسایت پی ام آپلود از این قرار است که آن را برای آپلود عکس دائمی بسیار مناسب قرار می دهد، 1- پشتیبانی از پسوندهای مختلف که برای آپلود عکس دائمی مناسب می گرداند 2- فضای نامحدود 3- امکان آپلود بدون تغییر نام فایل های آپلود شده برای مثال تعداد تصاویر بالا را با نام خودشان می توان آپلود نمود که یکی از ویژگی های مناسب برای دیتا سنتر آپلود عکس دائمی می باشد. 4- گالری شخصی و مدیریت فایل ها و عکس های شما و یک قابلیت ایده آل برای استفاده از این وبسایت به عنوان وبسایت آپلود عکس دائمی 5- قابلیتی جدید جهت دسترسی سریع کاربران به امکانات وبسایت 6- ابزاری برای آپلود تصاویر در وبلاگ و وبسایت شخصی شما 7- ابزاری برای آپلود تصاویر از وب سایت ها و وبلاگ ها می باشد. در ضمن این وبسایت در تبلیغات خود اشاره زیادی به این دارد که کاربران می توانند به عنوان یک مرجع آپلود عکس دائمی از این وبسایت استفاده نمایند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رپور سایت های آپلود سنتر بهترین سایت بهترین سایت ها آپلود فایل ها فضای رایگان سایت آپلود دیتا سنتر وبسایت ها سایت هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک خارج شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نیروهای آتش‌نشان مستقر در باغ فدک شب گذشته ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک و شش وسایل گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

سرآتشیار محمدمهدی مقدس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته شامگاه _سه‌شنبه هفتم فروردین_ سال جاری مسافران نوروزی ۱۰۲۹ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک و شش وسایل گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تمام چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند تا شرایط ایمنی برای مسافران فراهم شود.

مقدس‌زاده گفت: جدا از ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که روزانه ۱۵۵ آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۴۵ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه یک دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

وی ادامه داد: شب گذشته با توجه به افزایش ورود مسافران به شهر اصفهان در سالن‌های ورزشی از جمله سالن ورزشی امام خمینی (ره) ۲۱ تخته چادر و در ورزشگاه ولایت ۱۹۰ تخته چادر مسافرتی برپا شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: شش نفر نیروی غواص آتش‌نشانی در قالب سه خودرو مستقر در اطراف زاینده‌رود مستقر هستند و ۱۱۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب یک اکیپ ثابت در دو شیفت در نقاط مختلف کوه انجام شد.

مقدس‌زاده گفت: با توجه به اضافه شدن یک فروند پهپاد مجهز به دوربین ترمال حرارت‌سنج به ناوگان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی، رصد حرارت داخل چادرهای مسافران شب‌خواب در باغ فدک از این طریق انجام خواهد شد و این خدمت جدیدی برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی است.

وی افزود: تدابیری برای رعایت نکات ایمنی ستاد دائمی خدمات سفر و اسکان مسافران نوروزی توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این کلان‌شهر اندیشیده شده است.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست مطرح شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، حدود ۵۰۰ مدرسه به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که اقدامات لازم در راستای بازدید ایمنی آن انجام و ایرادات ایمنی آن نیز احصا شد و نتیجه کلی برای مرتفع شدن به این اداره کل ارسال شده است.

بیش از ۱۰ مورد استقرار اطفائیه در طول شبانه‌روز در سطح شهر انجام می‌شود

مقدس‌زاده گفت: از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و خوابگاه‌های دانشجویی مورد درخواست بازدید کردیم و نکات ایمنی آن به اتحادیه‌ها و انجمن‌های مربوطه اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی اعلام شده از سوی اداره کل هواشناسی و با نظر و هماهنگی مدیریت ستاد دائمی خدمات سفر شهر، برای استفاده از ورزشگاه‌های منتخب سطح شهر، بازدید از سوی سازمان آتش‌نشانی انجام و اعلام شد تا موارد ایمنی آن باید رعایت شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: این منازل ایراد و نواقصی داشت که به راحتی قابل احصا نیست و طبق هماهنگی انجام شده، دستورالعمل ایمنی برای رعایت مسافران نوروزی به اتحادیه مربوطه ارسال شده تا در اختیار مسافران قرار گیرد و در کنار آن مالکانی که قرار است منازل خود را در اختیار هم‌وطنان قرار دهند، این موارد را رعایت کنند تا شاهد حادثه تلخی نباشیم.

مقدس‌زاده گفت: با توجه به تراکم ترافیکی که در ایام تعطیلات نوروزی داریم، بیش از ۱۰ مورد استقرار اطفائیه در طول شبانه‌روز در سطح شهر انجام می‌شود و در صورتی که گره ترافیکی جدیدی اعلام شود، استقرار جدید از طریق ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شامل حدود ۵۳۰ نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند و امیدواریم مسافران نوروزی سال جاری خاطره خوشی از نصف‌جهان به خاطر داشته باشند.

کد خبر 739555

دیگر خبرها

  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • استفاده از پهپاد کاوشگر برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی در اصفهان
  • دعای ابوحمزه ثمالی صوتی + متن ، ترجمه و دانلود فایل pdf برای موبایل
  • دعای جوشن کبیر صوتی + متن عربی، ترجمه و دانلود فایل pdf
  • در مجارستان چه خبر است؟
  • ​​​​​​​روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل
  • ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک خارج شد
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • اسکان بیش از ۷۰۰ هزار مسافر در شهر گنبدهای فیروزه‌ای طی ۱۲ شب