Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان رافت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی شهرداری آستارا مقابل هوادار تهران که منجر به قهرمانی نیم فصل تیمش در لیگ دسته اول فوتبال ایران شد، اظهار داشت: بچه‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند. از تک‌ تک آن‌ها تشکر می‌کنم. مثل بازی‌های گذشته جانانه تلاش کردند و با دست خالی و مشکلات زیاد امروز توانستند سه امتیاز را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنقدر مشکلات داشتیم که اصلاً به جدول نگاه نمی‌کردیم. از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها را برای بازی آخر نیم فصل آماده کردیم که خوشبختانه بردند و قهرمان نیم‌فصل شدند. این اتفاق را هم به بازیکنان و هم مردم آستارا تبریک می‌گویم

سرمربی شهرداری آستارا گفت: مسئولان و اعضای هیات مدیره هم زحمت کشیدند اما ما چیز خاصی از آن‌ها نمی‌خواهیم. من خودم بچه آستارا هستم و سرباز این شهر بودم. تکلیفی بود که آمدم و انجام دادم ولی سه ماه است بازیکنان ما پولی نگرفته‌اند و شرایط بسیار سختی داریم. با این وضعیت من کناره گیری خودم را اعلام می‌کنم.

رافت در مورد اینکه آیا تصمیمش در جدایی از شهرداری آستارا جدی است، عنوان کرد: بله واقعاً اذیت شدم. امشب دررختکن خداحافظی کردم و به مسئولین هم گفتم از بازیکنان هم خداحافظی کردم و جدا شدم. برای این تیم، شهر و مردم آستارا و مسئولین در ادامه راه آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

سرمربی شهرداری آستارا در مورد دلیل این تصمیم اظهار داشت: مشکلات مالی داریم و امکانات‌مان هم یک دهم تیم‌های دیگر نیست. فقط عشق، نظم و انضباط و جانانه بازی کردن بچه‌ها بود. همه آن‌ها زحمت کشیدند. من چه بگویم و چطور در صورت بازیکنان نگاه کنم؟ آن‌ها زندگی، زن و بچه دارند. شب عید است. مگر چقدر حقوق می‌گیرند؟ یک دهم تیم‌‌های دیگر هم نیست. تنها چیزی که در تیم ما موج می‌زد رفاقت و همدلی بود. بازیکنان من با دست و جیب خالی کار بزرگی انجام دادند. امیدوارم با رفتن من حداقل وضعیت بازیکنان و میعشت آن‌ها درست شود. یک نفر بیاید که به او بهای بیشتری بدهند تا تیم از این شرایط نجات پیدا کند. برای تیم، بچه‌ها و شهرم آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شا‌الله سربلند باشند.

وی ادامه داد: زمانی که تیم را تحویل گرفتم فکر می‌کنم یازدهم یا دوازدهم بود. قرارداد بازیکنان من از 40 میلیون تا نهایتاً 110 میلیون تومان برای یک فصل بود. برایشان حقوق ماهیانه بریده بودند و از 11 میلیون تا حتی یک میلیون تومان حقوق می‌گرفتند! کل بودجه تشکلات باشگاه ما نصف یک تیم لیگ برتری هم نیست. خوشبختانه تیم ما قهرمان شد و در این راه همه کارها را خود بچه‌ها انجام دادند. دعای مردم آستارا بود و زحمات همکارانم در کادر فنی، من هم هر کاری از دستم برآمد انجام دادم. دیگر باید چه کار می‌کردم که نکردم؟ ولی مثل اینکه با بودن من یک عده ناراحت هستند.

رافت در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است از تصمیم خودش صرف‌نظر کند، گفت: خیر، مشکلات مالی ما همچنان پابرجا است و فکر نکنم در عرض یکی دو روز برطرف شود. من امروز به فرماندار، شهردار و همه مسئولین در رختکن این را اعلام کردم. گلگی کردم و صحبت‌هایم را به آنها انتقال دادم. شب عید است و از بازیکنان ما یکی عروسی دارد، یکی اجاره‌نشین است، یکی زن و بچه‌ دارد و... بهترین تصمیم این بود که من بروم تا ان‌شاالله تکانی بخورند و اقداماتی انجام بدهند که در هفته‌های آینده پول و امکانات بیاید و شهرداری روند روبه رشدش را ادامه بدهد. 

وی در خصوص اینکه آیا مسئولین حرفی زدند یا قولی دادند، اظهار داشت: صحبت کردند اما واقعیت این است که فکر نمی‌کنم در عرض 48 ساعت آینده این پول تزریق شود. همین الان تیم‌هایی که پول دارند به 5-6 بازیکن ما پیشنهاد زیاد دادند و منتظرند تا آن‌ها را ببرند. زحمات زیادی کشیدیم و با بازیکنانی که از لیگ 2 و 3 آمدند کاری کردیم که تیم الان قهرمان نیم‌فصل شده، کیفیت و ارزش بازیکنان بالا رفته و حالا آن‌ها را هوایی می‌کنند. وقتی بازیکن می‌گوید می‌خواهم بروم من چه کار کنم؟ با کدام بازیکن، ‌امکانات و پول نیم‌فصل را ادامه بدهم؟ ما امروز در مهمانسرا بودیم انگار بچه‌ها عزا گرفته بودند. در حالیکه تیم باید الان در شادی باشد. اما هیچکس و هیچ مسئولی نبود که به تیم سر بزند. واقعاً دلم برای بچه‌ها سوخت.

رافت در مورد اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارد، گفت: فعلاً هیچ برنامه خاصی ندارم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. نزدیک 3-4 ماه زن و بچه‌ام را در تهران تنها گذاشتم و به شهر خودم آمدم. می‌دانستند تحت چه شرایط سختی قرار دارم. می‌خواهم شب عید در کنار خانواده‌ام باشم و به آن‌ها برسم تا شرمنده‌شان نشوم. هیچ پیشنهادی ندارم ولی اگر پیشنهادی باشد حتماً بررسی می‌کنم چون کار و شغل من فوتبال است اما به هر حال هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

انتهای  پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری لیگ دسته اول شهرداری آستارا لیگ آزادگان پایان رافت لیگ یک سرمربی شهرداری آستارا آستارا هوادار فرماندار شهرداری آستارا نیم فصل بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کتاب برتر روان شناسی رشد شخصیت که در نوروز باید بخوانید

دنیایی که در آن زیست می‌کنیم روز به روز زندگی و عرصه را بر ما سخت‌تر می‌کند به‌ویژه اگر روحیه‌ی حساسی هم داشته باشیم که این موضوع برایمان سخت‌تر می‌شود.

به گزارش رویداد۲۴، تعطیلات نوروز زمان بسیار خوبیست که روی روابط و درون خودمان کار کنیم؛ به آن‌ها بیندیشیم و اگر نیازی به انجام تغییراتی داریم که حتما این‌گونه است این کار را انجام دهیم.

شاید بتوان گفت یکی از ویژگی‌ها و نیاز‌های زندگی امروز داشتن و رفتن نزد یک روان‌شناس ماهر است تا بتواند زندگی را برایمان آسان‌تر کند؛ احساساتمان را تنظیم کند و این کار را به ما بیاموزد، اما همان‌گونه‌که می‌دانید این امر شاید برای همه شدنی نیست چرا که رفتن نزد یک روان‌شناس البته اگر بتوانیم روان‌شناس خوبی پیدا کنیم خود پروسه پرهزینه‌ایست. بنابراین یکی از کم‌هزینه‌ترین کار‌ها پناه‌بردن و آموزش از راه کتاب است. 

در این نوشته می‌خواهیم شما را با چند کتاب روان‌شناسی سودمند که می‌تواند به شما در زندگی و رشد شخصیتتان کمک کند آشنا کنیم. 

بهترین کتاب‌های روان‌شناسی

دانش روان‌شناسی چیزیست که در زندگی امروز باید به آن چنگ بزنیم تا بتوانیم زندگی بهتری داشته باشیم تا بتوانیم شادتر و بهتر زیست کنیم.این کتاب‌ها زندگیان را تغییر می‌دهد.

انسان در جستجوی معنا

انسان از دیرباز به‌دنبال معنا و خدا و یک چیزی ورای خود بوده است شاید اصلا خدا را هم این‌گونه برای خود آفریده باشد.

زندگی بدون معنا برای آدمی پوچ است و انسان از پوچی فرار می‌کند. او نمی‌خواهد نیست و نابود شود برای همین است که مدام در اندیشه‌ی دنیایی فرای این دنیاست.

انسان به دنبال مفهومی محکم برای زیستن است. یزی که سبب ادامه دادن زندگی و تحمل تمام رنج‌ها، مشقت‌ها و ناراحتی‌ها است. این مهم می‌تواند شخصی از بستگان و آشنایان، توانایی فرد در انجام کار‌ها و امور خود در مقیاس خرد و کلان و یا حتا خاطراتی در ذهن او باشند.

دکتر «ویکتور فرانکل» کتاب روان‌شناسی «انسان در جستجوی معنا» را با تکیه‌بر همین نگاه و بر بستر تعریف‌شده‌ی این نیاز انسان مدرن نگاشته است. او که تجربه حضور در اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و نیز تجربه از دست دادن پدر، مادر، همسر و برادرش را در همان دوره داشته است، با درک عمیقی از فشار، درد، رنج و فقدان، معتقد بود اختلال‌هایی که فرد دچار آن‌ها می‌شود ناشی از عدم توانایی او در یافتن معنایی برای زندگی است.

روشی که دکتر فرانکلین در این کتاب پیش‌گرفته تاکید بر آینده و توجه به آن در کنار معنا و هدفی است که چشم‌انداز پیش روی انسان تعریف می‌کند. او «اراده‌ی معطوف به معنا» را محرکی قوی برای انسان‌ها برمی‌شمرد و به قدرت این انگیزه در پیش بردن روزگار افراد باورمند است. این کتاب جزو بسیاری از فهرست‌های معرفی کتاب پرفروش فارغ از ژانر قرار دارد.

راز‌های روان‌شناسی تاریک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نخواهید کاری را برای فردی انجام دهید، اما گویی طلسمی نزد فرد مقابل شما وجود دارد که نمی‌توانید به درخواست او نه بگویید. شاید گاهی پیش آمده باشد که از تاثیر سخنان برخی افراد روی رفتار‌های خودتان شگفت‌زده شوید یا ندانید چگونه ممکن است فردی خواسته خود را به صد‌ها تن دیکته کند، بدون این‌که آن‌ها دقیقا متوجه شوند چگونه در حال اطاعتند.

بله این رخداد‌ها در واقعیت می‌افتد و کتاب راز‌های روانشناسی تاریک، راهکار‌ها و روش‌های این قبیل موارد را از دستکاری پنهان احساسات و اندیشه‌ها تا راه‌کار‌های کنترل ذهن دیگران با شما در میان می‌گذارد.

اگر نیت شما خوب باشد قطعا می‌توانید با استفاده از آموزه‌های این کتاب، در برابر چنین اقداماتی از خود دفاع کنید و تحت تاثیر روش‌های خاص این افراد قرار نگیرید. از سوی دیگر می‌توانید از برخی آموزه‌های این کتاب برای اهداف خیرخواهانه و موفقیت استفاده کنید.

چگونه کمال‌گرا نباشیم؟

در نگاه نخست همه دوست دارند بهترین باشند و این یعنی کمال‌گرایی، اما اقعیت این است که این صفت می‌تواند آسیب‌های جدی به شما بزند. اما کمال‌گرایی چیست و چگونه در انسان ایجاد می‌شود؟ کمال‌گرایی، در دنیایی پر از ناکاملی‌ها، همچون تله‌ای است که انسان را گرفتار توهم برتر بودن کرده و او را از قدمی به جلو برداشتن، باز می‌دارد.

شاید فکر کنید ایده‌ای آرمانی است، اما فقط فکری بازدارنده است. فکر برتر بودن و در حد کمال بودن، آن چنان ذهنتان را اسیر خود می‌کند که از ترس آن که نتوانید آنچه در ذهن دارید را در حد کمال اجرا کنید، حتا گامی هم در آن مسیر بر نمی‌دارید. این طرز فکر، همان مانعی است که نویسنده‌ی این کتاب و یا بسیاری از افراد را برای سال‌ها در یک نقطه نگاه داشته است.

کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ به تک تک دغدغه‌ها و موانع فکری یک کمال گرا می‌پردازد و برای هر کدام، چندین راه‌حل آسان و عملی ارائه می‌دهد؛ انتظارات غیرواقعی، نشخوار ذهنی، نیاز به تایید شدن، نگرانی از ارتکاب اشتباه و غیره، از جمله محدودیت‌های ذهن یک کمال‌گراست.

نخستین امر مهم شناخت خود و دانستن این است که چگونه‌اید. این‌که بدانید مشکل‌تان، کمال‌گراییست و نگرش‌تان را نسبت به چگونگی انجام کار‌ها تغییر بدهید (طرز فکر دوگانه به جای قیاسی)، همان راه‌حل کلیدیست که نگرانی از ارتکاب اشتباه را در وجودتان از بین می‌برد.

با راه‌کار تنظیم معیارها، می‌توانید اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و با انجام حرکت شورشی، نیاز به تایید را در وجودتان می‌کشید تا راه زندگی خود را آنگونه که خاص خودتان است، برگزینید و لذت دستیابی به موفقیت با برداشتن گام‌هایی آهسته، اما پیوسته را فدای ایده‌ی پوچ کمال‌گرایی نکنید.

باشگاه پنج صبحی‌ها

یکی دیگر از کتب جالب و خوبی که در فهرست ما قرار دارد باشگاه پنج صبحی‌هاست. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها داستانی خیالی، اما الهام‌بخش است. در این داستان با زندگی یک هنرمند، یک کارآفرین و یک سرمایه‌دار آشنا می‌شویم. این افراد هم کدام در زندگی خود مشکلاتی دارند و در تلاش هستند تا با گفتگو با یکدیگر و یافتن راه حل، مشکلاتشان را به نوعی حل کنند.

همان‌گونه که شاید حدس زده باشید و از نام کتاب هم مشخص است، رابین شارما به شما کمک می‌کند تا سحرخیز شوید. حتما این جمله معروف «سحرخیز باش تا کامروا شوی» را به یاد می‌آورید.

اگر به زندگی نوابغ، غول‌های تجارت و افراد موفق هم نگاه کنیم، می‌بینیم که این افراد هم سحرخیزی را به عنوان یکی از دلایل موفقیتشان بیان می‌کنند. رابین شارما در کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها با بیان یک فرمول ساده به مخاطبانش کمک می‌کند تا صبح زود از خواب بیدار شوند.

سحرخیزی قرار است منبع الهامی برای شما باشد تا روزی که پیش روی خود دارید، با کمک آن برنامه‌ریزی کنید و بچینید. با استفاده از راه‌کار‌هایی که در این کتاب و از میان گفتگو‌ها بیان شده است، شما ابزاری برای خلاقیت پیدا می‌کنید و در عین حال آرامش را هم به دست می‌آورید.

اگر به دنبال تغییرید این کتاب بهترین گزینه برای شماست.

هنر خوب زندگی کردن

طرفداران عادل فردوسی‌پور شاد باشند که کتابی دیگر از برگردان‌های خوب او در فهرست امروز مطلب ماست. کتاب هنر خوب زندگی کردن کتاب هنر خوب زندگی کردن راهنمای کامل خوب زندگی کردن یا آموزش خوب زندگی کردن در چند ساعت و چند دقیقه نیست، بلکه مانند جعبه‌ابزاری ذهنی این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد تا در موقعیت‌های چالش‌برانگیز، انتخاب‌های بهتری داشته باشیم و از زاویه‌ی متفاوت‌تری به مسائل نگاه کنیم.

گاهی نیاز است بر اسب سرکش احساسات لگام بزنیم؛ گاهی برای پیش‌رفتن باید غرور و خودپسندی از جایگاه کنونی‌مان را دور بیندازیم و یا در ناکامی‌ها از سرزنش کردن بی‌رحمانه‌ی خود بپرهیزیم و در هر دو مورد نقش تصادفات ژنتیکی و جبر جغرافیایی را در آنچه هستیم، در نظر بیاوریم. این مجموعه‌ی ارزشمند برآمده از دانش و پژوهش و زندگی دوبلی است.

او پیش‌از این‌که این بسته را به خوانندگان پیشنهاد دهد، آن را در رویارویی با چالش‌های ریز و درشت زندگانی خود آزموده‌است. زندگی امروز و در آوار مشکلات رنگ‌به‌رنگ آن‌قدر سخت شده که جایی برای کوچک‌ترین قضاوتی باقی نماند؛ در سختی‌ها خوب زندگی کردن، هنر می‌خواهد.

زندگی به اندازه‌ای دشوار است که یک کتاب شاید بتواند اندکی از سختی‌اش را بگیرد پس بد نیست آن را آزمایش کنیم.

مسئله مرگ و زندگی

ماجرای مرگ و از دست دادن و حتا پیر و مردن خودمان برای همه‌ی ما دشوار است. اصلا چه کسیست که با مرگ مشکل نداشته باشد؟

در این کتاب داستان به‌راستی درباره مرگ و زندگی است. داستان زیبایی که شرح خاطرات جالب زوج درمانگر، اروین یالوم و همسرش مریلین یالوم است و با نگاه به پایان زندگی نوشته شده است.

روان‌شناسی مادیگرا، شاید همیشه مرگ را نادیده بگیرد و یا کوشش کند از آن فرار کند. اما نویسندگان این اثر با شجاعت با مسئله پیری و مرگ که در پی آن می‌آید روبه‌رو شده‌اند و در یادداشت‌هایی کوتاه زندگی خود را نوشته‌اند و البته ما را هم با خود همراه کرده‌اند.

زندگی که به این مرحله نزدیک می‌شود و باید متناسب با آن تغییر کند. این کتاب را باید اثری ممتاز در این زمینه دانست چراکه از نقش پختگی و تجارب انسانی صحبت می‌کند و دیدگاهی شاید کمی متفاوت از دیدگاه جامعه را به ما بدهد.

هنر شفاف اندیشیدن

این کتاب به شما نمی‌گوید اگر مرا بخوانید شاد و موفق و خوشبخت خواهید شد، اما به شما می‌آموزد چگونه ذهنتان را آزاد و افکارتان را مدیریت کنید.

«هنر شفاف اندیشیدن» به شما نشان می‌دهد که چطور ممکن است افکارتان به بیراهه برود. از تفکر برمبنای دانسته‌های از پیش تعیین شده بگیرید تا عناصری مثل حسادت و انحراف‌های اجتماعی باعث می‌شود که شیوه تفکری یک نفر اشتباه از کار دربیاید. این کتاب در اصل ستون‌های هفتگی روزنامه‌ای در آلمان بود که بعد جمع‌آوری شد و به شکل یک کتاب منتشر شد.

اگر جزو طرفداران عادل فردوسی‌پور هم هستید که باید بگوییم این کتاب را او برگردان کرده است.

عادل فردوسی‌پور در مقدمه کتاب نوشته است: «تصور کنید در زمین فوتبال هیچ خطایی اتفاق نمی‌افتاد. آن وقت واژه‌ای به نام پنالتی، اخطار و اخراج هم معنا نداشت. اشک‌ها و لبخند‌ها محو می‌شدند و زیبایی فوتبال هم رنگ می‌باخت.

آدم‌ها شبیه ربات‌های برنامه‌ریزی شده‌ای بودند که وظیفه‌شان بردن بدون کوچک‌ترین اشتباه بود. حالا تصور کنید در این جهان پهناور که هزاران زمین فوتبال را در خود جای داده، قرار می‌شد هیچ انسانی دچار خطا و اشتباه نشود؛ آیا جهان بهتری داشتیم؟ جنگ‌افروزی‌ها به پایان می‌رسید؟ جرم و جنایت از صفحه روزگار محو می‌شد؟ انسان‌ها با همدیگر روابط بهتری برقرار می‌کردند؟ پاسخ به این پرسش‌ها و پیش‌بینی جهانی که هرگز تجربه‌اش نکرده‌ایم، کار دشواری است؛ اما آنچه قابل پیش‌بینی است، آن است که هر چه بیشتر خطا‌های خود را بشناسیم، رویکرد بهتری به زندگی خود خواهیم داشت. از آن‌جا که خطا‌های بشری در طول حیاتش از الگو‌های مشابهی پیروی می‌کنند، امکان شناختن آن‌ها نیز امری ممکن است.»

 

قانون ۵ ثانیه

شاید تاکنون در مورد قانون ۵ ثانیه شنیده باشید. کتاب قانون پنج ثانیه یک کتاب خودیاریست که آن را مل رابینز، سخن‌ران انگیزشی، نویسنده و مربی زندگی نوشته شده است. این کتاب که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، یک تکنیک ساده و در عین حال قدرتمند را بررسی می‌کند که می‌تواند به افراد در غلبه بر تردید، اقدام و تغییر کمک کند.

فرض اصلی کتاب این است که با شمارش معکوس از پنج به یک، افراد می‌توانند حلقه‌های عادت خود را قطع کنند و قشر پیشانی مغز خود را که مسئول تصمیم گیری و اقدام است، فعال کنند. این تکنیک که به عنوان “قانون ۵ ثانیه” شناخته می‌شود، به عنوان ابزاری برای کمک به افراد برای شکستن ترس، اضطراب و تعلل و انجام اقدامات فوری برای رسیدن به اهداف خود عمل می‌کند.

رابینز در سراسر کتاب، نمونه‌های واقعی، مطالعات موردی و استراتژی‌های عملی را برای اجرای قانون ۵ ثانیه در زمینه‌های مختلف زندگی، از جمله روابط، شغل، سلامت و پیشرفت شخصی ارائه می‌کند. او بینش‌هایی در مورد علم پشت این قانون ارائه می‌دهد و توضیح می‌دهد که چگونه می‌تواند به افراد کمک کند تا مغز خود را برای ایجاد عادات مثبت و دستیابی به نتایج دلخواه خود دوباره سیم کشی کنند، این کتاب نیز به عنوان یکی از برترین کتاب‌های روان‌شناسی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شده است.

بی حد و مرز

«بی حد و مرز» کتابی نوشته جیم کوییک، مربی سرشناس مغز و متخصص در یادگیری سریع و بهبود حافظه است. این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال شد، به عنوان یکی از ده کتاب برتر روانشناسی در این مطلب قرار گرفته است. نویسنده با نوشتن این کتاب مفهوم ارتقاء مغز ما و باز کردن پتانسیل کامل آن را بررسی می‌کند. کوییک تجربیات و استراتژی‌های شخصی خود را برای افزایش توانایی‌های شناختی، یادگیری سریع‌تر و دستیابی به اهدافمان به اشتراک می‌گذارد.

او با تکیه بر تکنیک‌های توسعه یافته در طول زندگی حرفه‌ای خود، بینش‌ها و تمرین‌هایی را ارائه می‌کند تا به خوانندگان کمک کند تا عملکرد مغز خود را بهینه کنند و بر محدودیت‌ها در زمینه‌هایی مانند تمرکز، حافظه و خلاقیت غلبه کنند. چه دانشجو باشید، چه حرفه‌ای و یا تنها به دنبال تقویت عملکرد ذهنی خود هستید، “بی حد و مرز” ابزار‌ها و تکنیک‌های ارزشمندی را برای کمک به شما در آزادسازی قدرت مغز و رسیدن به سطوح جدیدی از موفقیت فراهم می‌کند.

محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر: سیستم مخفی هاوایی برای ثروت، سلامتی و صلح نوشته شده توسط جو ویتالی، نویسنده پرفروش و یکی از ستاره‌های فیلم و کتاب «راز ثروت» است. این کتاب کاوش قدرتمندی از تمرین باستانی هاوایی هوئوپونوپونو است، که تکنیکی برای دستیابی به خودآگاهی و بهره برداری از پتانسیل بی حد و حصر جهان است.

این کتاب ترکیبی بی نظیر از خاطرات شخصی، راهنمای معنوی و کتابچه راهنمای انگیزشیست. داستان سفر جو ویتالی به هاوایی برای مطالعه با دکتر ایهالیکالا هیو لن، یک درمانگر هاوایی است که بدون دیدن هیچ یک از آنها، بخش کاملی از بیماران مجنون را درمان کرد. ویتالی از طریق مطالعه خود با دکتر لن، تکنیک باستانی هاوایی هوئوپونوپونو را یاد گرفت، که او آن را راهی قدرتمند برای رها کردن باور‌های محدودکننده، بهبود روابط و جذب فراوانی به زندگی شما توصیف می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • (ویدئو) ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • ۱۰ کتاب برتر روان شناسی رشد شخصیت که در نوروز باید بخوانید
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم