Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزیکشنبه روابط عمومی اداره کل فرودگاه های یزد به ایرنا، عباس محمدی افزود: پرواز یزد- قشم- یزد ۲۸ اسفند ماه ۹۹  و روزهای یکم ، چهارم ، هفتم ، دهم و سیزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برقرار می شود. 
وی اظهار کرد: با افزایش درخواست سفر در ایام نوروز و تقاضای برقراری پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی یزد به قشم ، برای رفاه حال مسافران نوروزی این مسیر پروازی ویژه ایام نوروز برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته محمدی ،اداره کل فرودگاه ‎های یزد و تمامی نهادهای مستقر در فرودگاه از آمادگی کامل برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برخوردار است.

وی ادامه داد: مسوولان شرکت های هواپیمایی نیز باید ضمن برنامه ‎ریزی برای جلوگیری از تاخیر پروازها، نماینده خود را در نوروز در فرودگاه یزد مستقر کنند. 

این فرودگاه در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۴۸ هجری شمسی افتتاح شد و قبل از شیوع ویروس کرونا ، پروازهایی به برخی شهرهای ایران و تعدادی از کشورها  انجام می شد.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز یزد قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز یزد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز یزد قشم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به روال عادی بازگشت و به مقصد شهر‌های کشور در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: براین اساس پرواز‌های مشهد به این شهر‌ها نیز لغو شد که از صبح امروز تمام پرواز‌ها انجام می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه «مهرآباد» تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • شرکت فرودگاه‌ ها: تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت