Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@19:59:00 GMT

ثبت 24 ساعته تخلف ورود به طرح زوج و فرد در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۶۸۷

ثبت 24 ساعته تخلف ورود به طرح زوج و فرد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: سال جاری بنا بر تدبیر ستاد استانی مقابله با کرونا برای مدتی طرح زوج و فرد لغو شد اما بعد از بهبود نسبی شرایط و از طرفی به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی مجدداً طرح ممنوعیت ورود خودروها به محدوده طرح زوج و فرد از سر گرفته شد که این موضوع نیز طی چندین نوبت از طریق شبکه استانی و سایر رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: یک بار دیگر تاکید می‌کنم که در حال حاضر تمامی دوربین‌های نظارت ثبت تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان فعال بوده و در تمامی ساعات شبانه روز ترددهای غیرمجاز در این محدوده مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد اظهار داشت: زمان اجرا طرح صبح‌ها از ساعت ۹ تا  ۱۴بعد از ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب است ضمن اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد نیز همچنان برقرار بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

محمدی همچنین از ثبت تخلف عدم برگ معاینه فنی خودروها در هسته مرکزی شهر اصفهان نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: خودروهای تا ۴ سال زیر مدل ساخت نیاز به برگ معاینه فنی دارند و می‌بایست برای دریافت آن به مراکز مجاز مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان طرح زوج و فرد پلیس معاینه فنی طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طرح ویژۀ نظارت و بازرسی در دو مرحلۀ هدفمند ویژه ماه مبارک رمضان و پایان سال و نوروز با حضور ۱۰۵ نفر بازرس متخصص و ۲۵۰ نفر بازرس افتخاری از نهم اسفندماه در دستور کار بازرسان اصناف استان قرار گرفت.
جواد محمدی فشارکی افزود: در مدت اجرای این طرح، ۳۵۸۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان محقق شد که منجر به تشکیل ۱۰۹۶ پرونده تخلف و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی استان شد.
وی گفت: این بازرسی‌ها در مقایسه بامداد مشابه قبل با وجود افزایش ۱۱۲ درصدی بازرسی‌ها از صنوف مورد هدف در این طرح، ۹ و نیم درصد تخلفات متصدیان واحد‌های صنفی کاهش داشته که نشان دهنده رعایت بیش از پیش قانون و قرار گرفتن بیشتر کسبه در چهارچوب قانونی نظام صنفی است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان افزود: تخلفات متصدیان واحد‌های صنفی بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.
جواد محمدی فشارکی گفت: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم ارائه فاکتور‌های خرید و فروش کالا و خدمات جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است که بازرسان اصناف استان با حضور در سطح عرضه، با متخلفان صنفی برخورد قانونی لازم را کردند.
محمدی فشارکی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه‌های ارتباطی: تلفن‌های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک شکایات و گزارشات مردمی در وب سایت به نشانی www.bazresiasnafisf.ir به واحد بازرسی و ستاد خبری مدیریت در استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • این شهر می خواهد ۲ ساعت به مدت زمان شبانه‌روز اضافه کند!
  • مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات
  • زمان در این شهر ۲۶ ساعت است نه ۲۴ ساعت!
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!
  • تغییر زمان شبانه‌روز از ۲۴ به ۲۶ ساعت در این شهر
  • تعیین محدوده ۱۵۰ روستا در استان اصفهان
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • قطعی ۱۲ ساعته جریان گاز در برخی مناطق مهاباد
  • تغییرات جدید در طرح ترافیک تهران | ورود خودروهای برقی چطور محدوده طرح را عوض می کند؟