Web Analytics Made Easy - Statcounter

امراله مردانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از تعداد نمونه گیری‌های انجام شده در سه روز گذشته بیش از ۳۰ مورد مبتلا به کرونا بودند که از سفر آنها جلوگیری شد.

وی هدف از انجام تست در فرودگاه ها را جلوگیری از انتشار بیماری به دیگر نقاط کشور دانست و افزود: به طور میانگین روزانه بیش از یک هزار تست توسط همکاران ما در فرودگاه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۵۰۰ تست در منطقه شرق اهواز انجام دادیم که یک هزار و ۳۵۰ تست آن در فرودگاه اهواز بود. از همشهریان عزیز تقاضا داریم که ۲۴ ساعت پیش از سفر خود به مراکز نمونه گیری در سطح شهر مراجعه کرده و تست بدهند تا از ازدحام جمعیت در فرودگاه کاسته شود.

وی افزود: مراکز بهداشت به کمک نیروهای بسیج و هلال احمر در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی کار بیماریابی را در تمام سطح شهر انجام می‌دهند که تاکنون بیماران بسیاری شناسایی و قرنطینه شده‌اند.

مردانی بیان کرد: بار مراجعات به مراکز منتخب بهداشتی در خوزستان بسیار زیاد است که این موضوع نشان می‌دهد مردم کمتر به بیمارستان ها مراجعه می‌کنند. هر چقدر تعداد تست های خود را افزایش دهیم در واقع بیماران بیشتری را شناسایی و مانع از تماس آنها با دیگر افراد خواهیم شد.

وی افزود: انتظار داریم افرادی که نسبت به بیماری خود مطلع هستند در خانه بمانند و از تردد درون شهر خودداری کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها تست کرونا فرودگاه بین‌ المللی اهواز خوزستان اهواز بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تست کرونا فرودگاه بین المللی اهواز خوزستان تست کرونا فرودگاه بین المللی اهواز خوزستان اهواز بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم