Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انفجار مین باقیمانده از تروریست‌ها در استان  حماة در مرکز سوریه ۱۸ کشته برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، انفجار مین ضد زره در مسیر عبور اتومبیلی حامل ۲۲ کارگر کشاورزی در روستای «رسم الاحمر» منطقه وادی العزیب در شهر سلمیه در شمال شرق استان حماه با کشته شدن ۱۸ نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر همراه شد که نُه نفر از کشته ها از اعضای یک خانواده واحد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و هفتم ماه فوریه گذشته  نیز در روستای رسم الاحمر پنج کارگر زن زمین‌های کشاورزی بر اثر انفجار مین کاشته در مسیر تردد اتومبیل آنها کشته شدند.

این کارگران در این روزهای سال مشغول جمع آوری دنبلان، نوعی قارچ خوراکی گران قیمت در دشت‌های آن منطقه هستند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران کشته حماه انفجار مین انفجار مین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  از کابل، شاخه خراسان داعش اعلام کرد اعضای این گروه یک خودرو حامل شیعیان را هنگام عبور از ایست بازرسی در غرب شهر کابل هدف قرار دادند که براثر آن ۱۰ نفر از جمله غیرنظامیان و اعضای طالبان کشته و زخمی شدند.
این انفجار شب گذشته نزدیک منطقه «کوته سنگی» در غرب شهر کابل رخ داد که به گفته خالد زدران سخنگوی فرماندهی امنیتی کابل در این انفجار یک غیرنظامی کشته شد و سه نفر دیگر زخمی شدند.
این انفجار ناشی از بمب مغناطیسی کار گذاشته شده در یک خودرو بود.

دیگر خبرها

  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل
  • روزشمار / نگاهی به تنش میان ایران و رژیم اسرائیل از 7 اکتبر تا به امروز
  • یک شهید و ۸ مجروح در انفجار پایگاه کالسو در عراق