Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،  هادی شهسوارپور روز یکشنبه  در نشست به رسانه ها افزود: علی‌رغم تنگناهای اقتصادی سال پرچالش و پرتنشی را گذراندیم از یک طرف به‌دلیل شرایط تحریم و شرایط اقتصادی و از سوی دیگر بروز بیماری کرونا که در دنیا خسارات بی شماری را تحمیل کرد و هیچ تجربه ای برای مقابله با این ویروس ناشناخته وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع این بیماری مجبور به قرنطینه شهر شدیم و این امر باعث شد که خسارات زیادی به کسب و کارها وارد شود.

شهسوار پور گفت :  بیماری کرونا تمام نشده است و اکنون بیم آن را داریم که در پایان سال به دلیل شلوغی بازارها و با سهل‌انگاری و ساده‌انگاری مردم احساس کنند اتفاقی صورت نمی‌گیرد و این آغاز یک مشکل بزرگ خواهد بود.

شهسوارپور اظهارداشت: رعایت دستورالمعل‌های بهداشتی را اولویت‌کاری خود قرار دهیم تا مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر و تعطیلی بازار نشویم.

به گفته فرماندار بم ویروس هنوز وجود دارد و حتی خطرناک‌تر شده است ، ویروس جهش یافته (انگلیسی) در سطح کشور در حال چرخش است و وارد استان کرمان نیز شده و نمی‌توان گفت که وارد شهرستان بم نخواهد شد.

شهسوارپور تصریح‌کرد: با توجه به اینکه شهرستان بم در شرایط زرد قرار دارد می‌توانیم  با رعایت  و حفظ موازین بهداشتی وضعیت را به نارنجی تبدیل نکنیم ، اگر به سمت نارنجی برویم محدودیت‌های بازاریان و رفت وآمدها اعمال خواهد شد.

فرماندار بم درباره وضعیت هتل‌ها اعلام کرد:هتل‌ها و مهمان‌پذیرها می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که به آن‌ها اعلام خواهد شد فعالیت داشته باشند.

به گفته وی هرگونه استفاده از مهمان‌سراها ،مدارس و برپایی چادر در فضای عمومی و مکان‌های امکان اقامت ممنوع است.

شهسوارپور در ادامه گفت:اماکن تاریخی و مذهبی بم در شرایط کنونی باز هستند و می‌توانند با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند اما در صورت تغییر شرایط این مکان‌ها نیز بسته خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مراسمات عزا و عروسی دستورالعمل‌ها به خوبی رعایت نمی‌شود و این باعث بدتر شدن شرایط می‌شود، صاحبان مراسم برای حفظ جان خانواده و اطرافیان خود،بیشتر رعایت کنند تا این مصیبت انتشار داده نشود.

فرماندار بم در پایان از برقراری محدودیت ترافیک ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد خبرداد و گفت: دوربین‌های سطح شهر ترددها را ثبت می‌کنند و شهروندان در صورت جریمه شدن دیگر گلایه‌ای نداشته باشند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بم محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بم محدودیت های کرونا ویروس کرونا بم محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی

پورتو در هفته سی‌ام لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و موفق شد با درخشش طارمی به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • از خطر تمساح تا نگرانی برای زنان باردار؛ فجایع سیل جنوب کشور
  • تحقق اهداف بهداشتی رضایتمندی مردم را به همراه دارد