Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: احداث ۱۰۰۰ مسکن محرومین در قم در دست اقدام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، داریوش بلدی در دیدار استاندار قم با نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اقدامات بنیاد مسکن،مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی است که 50 درصد از واحدهای مسکن روستایی در قم در حال مقاوم‌سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم افزود: این امر نتایج خوبی دارد و صدمات در حوادث، کاهش‌یافته است، در حوزه مسکن محرومین نیز طرح‌هایی در دست اقدام است و در قم 1000 مسکن، سهمیه داریم.

وی تصریح کرد: در این طرح، 30 میلیون تومان وام بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود هرچند گاهی از سوی بانک‌ها، مقاومت‌هایی انجام می‌شود، اما در برگزاری جلسات با استاندار، پرداخت وام تسهیل شده است.

نرخ بیکاری در شهر قم، 8.4 درصد و روستا 1.8 درصد استمراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله منتظری قمی برگزار می‌شودکمیته امداد به تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری سیستان و بلوچستان کمک شایانی کرد

بلدی بیان کرد: در جریان سیل و بارندگی در سال جاری، تعدادی مسکن در قم و روستاها آسیب دید که مقاوم‌سازی و تعمیر یک هزار و 200 واحد مسکونی شهری و روستایی با پرداخت تسهیلات و وام بلاعوض در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم نیز اجرای طرح هادی در روستاهاست که دراین‌باره تمامی روستاهای بیش از 20 خانوار این طرح اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: یکی از رویکردهای مهم، صدور سند برای اراضی روستایی است که بسیار زمان‌بر بوده و بخش زیادی به نتیجه رسیده است.

وی عنوان کرد: در طرح اقدام ملی نیز احداث دو هزار و 500 واحد را برعهده‌گرفته‌ایم که روند ساخت‌وساز آغازشده است، دراین‌باره در جهت الحاق زمین و رفع مشکلات 11 هزار نفر از مردم قم در طرح اقدام ملی در بخش امیرکبیر تمهیداتی در حال انجام است.

بلدی تصریح کرد: نوسازی و احیای بافت فرسوده نیز از دیگر اقداماتی است که با همراهی شهرداری در حال انجام است و انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های اجرایی نگاهی ویژه به نوسازی بافت‌های فرسوده داشته باشند.

انتهای پیام/457/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود