Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@16:02:48 GMT

رونمایی لباس اقوام ایرانی در شهرستان قرچک

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۸۲۴

رونمایی لباس اقوام ایرانی در شهرستان قرچک

طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان از لباس اقوام ایرانی در شهرستان قرچک رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مریم خدابنده رئیس میراث فرهنگی گفت: لباس محلی اقوام ایران ؛ نماد اصالت و تنوع است و سرزمین ایران سرآمد زیبایی ها و ظرافتهاست، مردم ما حامل فرهنگی عمیق و ریشه دار، با آمیزه ای از دین و تاریخ هستند  کشور ایران به دلیل قدمت بالا و گذشته ای سرشار از فرهنگ غنی، از جمله کشور هایی است که در هر نقطه آن قومیت و فرهنگ منحصر به فردی را می توان دید

خدابنده در ادامه خاطرنشان کرد: حضور اقوام ایرانی در شهرستان قرچک نمادی از وحدت ملی و یک دلی همه اقوام با همدیگر است و هدف ازاین طرح تهیه و رونمایی لباس های بومی و محلی به جهت آشنایی کودکان و نسل جوان ما با فرهنگ عمیق وریشه دار و با اصالت است

وی افزود: دوخت لباسهای سنتی اقوام ایرانی توسط هنرمند صنایع دستی شهرستان و حمایت موسسه مردم نهاد نشاط آوران تهیه شده ،که بتوانیم از این پوشش در نمایشگاههای صنایع دستی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان قرچک اقوام ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نشست تعاملی وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقتصاد، با محوریت راهکارهای تحقق شعار سال، شب گذشته در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این نشست وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقتصاد، از رونمایی یک سند تعاملی مشترک بین دو وزارتخانه در راستای هم افزایی هر چه بیشتر فرهنگ و اقتصاد در آینده نزدیک خبر دادند.

اسماعیلی گفت: سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • بوم گردی در روستای امین آباد قرچک
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • نوروز به مثابه توسعه
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • سند برش استان خوزستان رونمایی شد
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • رونمایی سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان