Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:23:25 GMT

مقررات مزاحم صادرات کالا باید رفع شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۸۳۱

مقررات مزاحم صادرات کالا باید رفع شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی با بیان این که مزیت نسبی و پیشران توسعه خراسان رضوی تجارت است گفت: برخی از مشکلات در  مسیر صادرات مربوط به مقررات مزاحم است که بیشتر در حیطه وظایف مجلس، دولت و بخشی نیز در اختیار استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: باید نظرات صادرکنندگان را شنید و با متولیان اصلی در این حوزه از جمله حمل و نقل، بانک، مالیات، گمرک، صنعت و معدن جلسات عملیاتی برگزار کرد.


استاندار خراسان رضوی بر عملیاتی کردن اقدامات در حوزه صادرات هم تاکید کرد و پیگیری رفع مشکلات حوزه صادرات تا برطرف شدن آن‌ها را ضروری برشمرد.


معتمدیان با تاکید بر تشکیل یک کمیته از صادرکنندگان و دستگاه‌های مربوطه بیان کرد: این کمیته باید مشکلات را دسته بندی و احصا کند تا بتوان بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی حوزه صادرات حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت

رضا خدادادی مدیر روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: تئاتر «un۱۲» نوشته امیر رستگار مطلق و منصور جهانبخش و کارگردانی امیر رستگار مطلق بوده و اثر برگزیده سی و دومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی به شمار می‌رود که از ۳۰ فروردین ماه در سالن استاد نوری حوزه هنری خراسان رضوی به روی صحنه رفته است.

وی افزود: این نمایش روایتگر بخشی از بلا‌ها و درد‌هایی است که رژیم بعث بر سر کرد‌های ایران تحمیل کرد، این روایت دردناک در قالب درامی اجتماعی-تاریخی به روی صحنه رفته و بیانگر رنج‌ها و سختی‌های کرد‌های ایران در سال‌های ابتدای انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، بازیگرانی از جمله عباس رستگار، سمانه پرتوی، مریم رستگار، محبوبه راد، علی عشقی، امیر حسین ملک، مسعود حیدری در un۱۲ به ایفای نقش پرداخته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت
  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود