Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف تیم‌های فوتبال رئال و اتلتیکو در دربی شهر مادرید برنده‌ای نداشت و امتیازات میان آنها تقسیم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و رئال مادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانو، استادیوم خانگی تیم اتلتیکومادرید به میدان رفتند که این بازی در نهایت تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در حالی با تقسیم امتیازات میان دو تیم تمام شد که تیم میزبان با گلزنی لوئیس سوارس در دقیقه 15 خیلی زود پیش افتاد و تا دو دقیقه به پایان هم از کهکشانی‌ها پیش بود اما یک همکاری زیبا میان کریم بنزما و کاسمیرو با گلزنی بنزما در دقیقه 88 پایان یافت تا به این ترتیب بازی با تساوی تمام شود.

با این نتیجه اتلتیکومادرید صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده است، 59 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. رئال مادرید هم 54 امتیازی شد اما نسبت به هفته گذشته دو امتیاز از بارسلونای رده دومی دورتر شد و همچنان در رده سوم است.

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وششم لالیگا امشب دو بازی دیگر برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران رئال سوسیه‌داد میزبان لوانته خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 اتلتیک بیلبائو پذیرای گرانادا است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا اتلتیکو مادرید رئال مادرید بارسلونا لالیگا اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از مارکا پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در مورد شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی گفت: این بازی فوتبال است و ما در مقابل رئال بازی خوبی انجام دادیم وسراسر تهاجمی بازی کردیم و در تمام آمار‌ها بهتر بودیم، اما در ضربات پنالتی باختیم و این یعنی فوتبال و شاید اگر در رشته‌ای دیگر بود ما برنده این بازی بودیم، چون در تمام آمار‌ها از رئال پیش بودیم، اما برای پیروزی مقابل رئال باید ۱۰۰ درصد باشید و ما نبودیم.

وی در مورد بازی تدافعی رئال مادرید گفت: این تاکتیک این تیم بود و تصمیم کارلو، من به آن احترام می‌گذارم آنها خوب مقاومت کردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

گواردیولا افزود: این شکست بسیار دردآور بود، اما فوتبال همیشه پیروزی نیست و گاهی شکست هم دارد و ما باید بلند شویم و دوباره برای رقابت‌های آینده کار و تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید