Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:22:48 GMT

نصرتی: فرصت‌طلب بودیم، ۴ گل می‌زدیم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۸۹۰

نصرتی: فرصت‌طلب بودیم، ۴ گل می‌زدیم

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، تیمش را از مدعیان اصلی نیمه فصل دوم لیگ یک می داند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از برد دو بر یک تیمش مقابل قشقایی شیراز در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ یک گفت: ما هفته های سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و خیلی تلاش کردیم تا بچه ها را با انگیزه ای بالا راهی این مسابقه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم نیم فصل اول را با برد به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: با آنالیزی که در طول هفته انجام دادیم به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم ۹۰ دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. ما با تکیه بر انگیزه و شجاعت بازیکنان مان مبارزه می کنیم.

نصرتی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: در طول جریان بازی کاملا مسلط به زمین و حریف بودیم و اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند می توانستیم با اختلاف ۴ گل پیروز شویم. ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم هرچند قشقایی هم تیم قابل احترامی بود و با دوندگی های بی امان خود بازی محکمی را به نمایش گذاشتند.
 
سرمربی پارس جم در خصوص اتفاقات روی نیمکت تیمش اظهار داشت: هفته هاست که بازیکنان ما مشکلاتی دارند و تمرکز لازم را ندارند. مشکلات زیادی داریم و همچنان امیدواریم با حل مشکلات بتوانیم به روزهای خوبمان برگردیم و بردهایمان مستمر باشد. 

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به ارقام پایین قراردادها در تیمش گفت: تیم ما یکی از تیم های متوسط رو به پایین لیگ است و ما در هر بازی چند بازیکن زیر ۲۳ سال را به زمین می فرستیم تا انگیزه آنها استفاده کنیم.

نصرتی درباره اعتراضش به عملکرد داور گفت: بردمان باعث نمی شود که از ضعف های داوری گلایه نکنیم. اشتباهات و ضعف هایی که در نیم فصل اول ما را خیلی آزار داد. امروز هم توپی که ۲۰ سانتی متر با خط دروازه فاصله داشت را برای حریف گل اعلام کردند تا دقایق پایانی بازی را با استرس سپری کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم ابراز کرد: امیدوارم مشکلاتمان حل شود و بتوانیم با تمرکز کامل روی مسائل فنی، به دنبال هدف اصلی مان که صعود به لیگ برتر است باشیم. می خواهیم نیم فصل دوم حریف سرسختی باشیم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. این مهم عزم جدی در همه بدنه باشگاه می خواهد تا ان‌شاءالله اتفاق خوبی برای نماینده شهر جم بیفتد.

دسته یک محمد نصرتی (سرمربی) پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم سرمربی پارس نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم

سرمربی منچستریونایتد با وجود انتقاد از شاگردانش از پیروزی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به سختی برابر  شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلدیونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آنها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین لیگ جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

به نوشته BBC، اریک تن ‌اخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم ترین نکته مثبت این بازی اینکه نشان دادیم که توانایی بازگشت داریم. ما دو بار از حریف خود عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و هر دو بار به بازی برگشتیم و در نهایت هم توانستیم پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم  فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ ادامه داد: نکته منفی هم اینکه به حریف خود اجازه دادیم که به‌راحتی دروازه ما را باز کند و دو بار پیش افتد و این قابل قبول نیست. نباید اجازه داد که تیم در چنین شرایطی قرار گیرد. باید از این بازی‌ها درس گرفت و تلاش کرد که دیگر شاهد تکرار آن نشد با این حال باید بگویم که از کسب پیروزی خوشحالیم. ما نیاز به این پیروزی داشتیم.

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا هیچ ترس و استرسی در شاگردانش دید، گفت: به هیچ وجه. ما بسیار آرام بودیم. تیم ما فرصت‌های زیادی را خلق کرد و برای کسب پیروزی تلاش زیادی داشتیم. کاسیمیرو در این بازی با آنکه در قلب خط دفاعی بازی کرد اما نمایش بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی