Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:08:50 GMT

خبرنگاران ایرنا البرز در جشنواره ابوذر برتر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۹۲۳

خبرنگاران ایرنا البرز در جشنواره ابوذر برتر شدند

در این جشنواره وحیده عسکری در بخش گزارش با عنوان « شعاع ۱۲۰ کیلومتری و شوک مالیاتی به صنعتگران» رتبه اول را کسب کردند.

همچنین مژگان السادات سجادی در بخش تیتر با عنوان «سگ گردانی تنفنن یا مزاحمت» توانست در پنجمین جشنواره بسیح رسانه البرز حائز رتبه برتر شود.

در این جشنواره از ۲۲ نفر از خبرنگاران البرزی در هشت بخش  خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، یادداشت، مقاله، موشن گرافی و فیلم کوتاه تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسایل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج و حوزه اقدام و امیدافرینی موضوعات از موضوعات پنجمین جشنواره رسانه ای بسیج البرز بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در این جشنواره با بیان اینکه در تمام عرصه ها رسانه ها می توانند نقشی موثر و ارزنده را ایفا کنند گفت: صحنه امروز نه جنگ سخت بلکه جنگ نرم و نیمه سخت یا جنگ گفتمان ها و روایت ها است و در این جنگ تمام تلاش ها بر این است که بر روی تغییر ذهن، فکر، علایق و سلایق افراد کار شود.

سردار سید یوسف مولایی افزود: امروز تلاش دشمنان بر این است تا در این جنگ بتوانند به اهداف اصلی خود که ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است دست یابند، همانگونه که دیدید رییس جمهور وقت آمریکا به دنبال این بود که در سال ۹۷ و با انجام عملیات روانی کارهایی انجام تا جمهوری اسلامی به چهل سالگی خود نرسد که البته تمام اقداماتش به فضل و قوه الهی ناکام ماند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت رسانه ای البرز اظهار داشت: در استان فضای کافی برای انجام فعالیت های رسانه ای فراهم شده که امیدواریم از این ظرفیت هر چه بهتر و بیشتر بتوان بهره گرفت.

برچسب‌ها البرز جشنواره سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز جشنواره سازمان بسیج مستضعفان البرز جشنواره سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد