Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در بازی مهم هفته بیست و ششم لالیگا و در حالی که تا دقایق پایانی بازی از اتلتیکو عقب بود با گل نجات بخش کریم بنزما از شکست فرار کرد و به تساوی ۱-۱ رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتلتیکو و رئال مادرید در یک بازی سراسر جذاب به تساوی ۱-۱ دست یافتند.

اتلتیکومادرید امروز در حساس ترین مسابقه هفته بیست و ششم لالیگا در ورزشگاه وندا متروپولیتانو میزبان تیم همشهری یعنی رئال مادرید بود که در پایان این جدال با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو مادرید کار را بهتر آغاز کرد و تسلط نسبی بر روی بازی داشت تا اینکه در دقیقه ۱۵ به گل اول دست یافت. اشتباه ناچو باعث شد مارکوس یورنته در یک فضای فوق‌العاده قرار گیرد. هافبک اسپانیایی با یک پاس عالی لوئیس سوارز را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم فرصت طلب نیز با یک ضربه بیرون پا نتیجه را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۸ کاسمیرو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه محکم این بازیکن از پشت محوطه جریمه توسط یان اوبلاک دفع شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

در دقیقه ۳۸ اتلتیکو مادرید باز هم توسط لوئیس سوارز به یک موقعیت تقریباً خوب دست یافت اما ضربه این بازیکن توسط تیبو کورتوا مهار شد.

در دقیقه ۴۰ یک صحنه فوق‌العاده مشکوک درون محوطه جریمه اتلتیکومادرید رخ داد. جایی که توپ به دست مدافع این تیم یعنی فیلیپه برخورد کرد اما داور خطای پنالتی تشخیص نداد. با این حال VAR به صحنه ورود کرد اما هرناندز بعد از بازبینی صحنه خطایی تشخیص نداد تا بازی ادامه پیدا کند.

در ادامه نیمه اول نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بازی با همان تک گل لوئیس سوارز به سود اتلتیکو مادرید خاتمه پیدا کند.

در دقیقه ۵۳ اتلتیکو مادرید می توانست اختلاف را به دو برابر افزایش دهد. یانیک کاراسکو روی اشتباه مدافعان رئال مادرید با دروازه این تیم تک به تک شد اما ضربه او با واکنش فوق‌العاده تیبو کورتوا همراه شد. توپ برگشتی به مارکوس یورنته رسید و ضربه این بازیکن نیز با اختلاف کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۴ باز هم اتلتیکومادرید تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. اینبار لوئیس سوارز بود که می‌توانست در دهانه دروازه گلزنی کند اما باز هم تیبو کورتوا خوش درخشید و دروازه اش را نجات داد.

در دقیقه ۶۰ آنخل کوریا در دهانه دروازه رئال مادرید به یک موقعیت فوق‌العاده خوب گلزنی دست یافت اما توپ روی پاهای او جفت و جور نشد تا اتلتیکو باز هم در زدن گل دوم ناکام بماند.

در دقیقه ۷۰ فدریکو والورده شوت محکمی را روانه دروازه اتلتیکو مادرید کرد که با واکنش یان اوبلاک همراه بود و سرانجامی نداشت.

کریم بنزما در دقیقه ۷۵ در یک موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت اما ضربه محکم او با اختلافی نسبتاً زیاد از بالای دروازه اتلتیکو مادرید عبور کرد تا یک موقعیت دیگر نیز برای رئالی‌ها از دست رفته باشد.

در دقیقه ۸۰ حرکت فوق العاده وینیسیوس و ارسال او به دهانه دروازه کریم بنزما را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد اما این مهاجم فرانسوی در دو مرحله برابر یان اوبلاک شکست خورد و در واقع دروازه بان اتلتیکو دو واکنش استثنایی را از خود به نمایش گذاشت تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.
چند ثانیه بعد رئال مادرید به یک ضربه آزاد دست یافت که بازهم شوت محکم کریم‌بنزما توسط یان اوبلاک دفع شد.

در دقیقه ۸۹ بالاخره حملات رئال مادرید نتیجه داد و این تیم توسط کریم بنزما و روی همکاری فوق العاده با کاسمیرو دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد تا نتیجه ۱-۱ شود و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید لالیگا بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید و بارسلونا لالیگا اتلتیکو مادرید رئال مادرید لوئیس سوارز یان اوبلاک کریم بنزما فوق العاده یک موقعیت اما ضربه دست یافت باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!

رسانه اسپانیایی مدعی شده زین الدین زیدان در یک قدمی سرمربی‌گری در بایرن مونیخ قرار دارد

طرفداری | پس از تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان با تیم ملی آلمان تا سال 2026، نام او از فهرست گزینه‌های هدایت بایرن مونیخ در فصل جدید کنار رفت.

به گزارش موندو دپورتیوو، زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ و جانشینی توماس توخل برای فصل آینده قرار دارد. این سرمربی خوش‌نام فرانسوی حالا به گزینه اول مدیران بایرن مونیخ تبدیل شده است. منابع مطلع به موندو دپورتیوو اطلاع داده‌اند توافق نهایی میان طرفین هنوز حاصل نشده اما مذاکرات در مراحل پایانی قرار دارد. زیدان از مدیریت بایرن مونیخ، درخواست تقویت تیم در تابستان، به‌خصوص در خط دفاعی را داشته است.

هنوز منابع آلمانی این ادعای بزرگ را تایید یا تکذیب نکرده‌اند. 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید