Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع آمریکا یکشنبه شب با بیان اینکه ایالات متحده با شرکای عراقی خود هنوز در حال ارزیابی اطلاعات حملات هفته گذشته به پایگاه عین الاسد است، گفت: ما خواستار حق محافظت از سربازان خود هستیم.

به گزارش برنا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، در گفت‌وگو با شبکه ای بی سی هشدار داد که مسئولان حمله موشکی هفته گذشته به یک پایگاه عراقی که میزبان سربازان آمریکایی است پاسخگو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آستین افزود: پیام ما به کسانی که چنین حمله‌ای را انجام می‌دهند این است که از ما انتظار داشته باشند آنچه برای دفاع از خود لازم است انجام دهیم. 

وزیر دفاع آمریکا مدعی شد: ما حمله خواهیم کرد، اگر این همان کاری باشد که فکر می کنیم باید در زمان و مکانی به انتخاب خودمان انجام دهیم، ما خواستار حق حفاظت از سربازان خود هستیم. 

به گفته آستین، ایالات متحده هنوز در حال ارزیابی اطلاعات حمله هفته گذشته به پایگاه عین الاسد با شرکای عراقی خود است.

وزیر دفاع آمریکا در مورد پاسخ احتمالی به حمله هفته گذشته گفت: واشنگتن برای محافظت از منافع آمریکایی ها و ایالات متحده در منطقه هر کاری لازم باشد را انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر دفاع ایالات متحده واشنگتن پنتاگون وزیر دفاع آمریکا عین الاسد وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!

وزیر دفاع آمریکا در دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن مدعی شد حفاظت از غیرنظامیان در غزه هم موضوعی اخلاقی است و هم راهبردی.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع امریکا در دیدار «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن، خواستار محافظت از غیرنظامیان در غزه شد.

آستین که کشورش نخستین حامی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه بوده است، در ابتدای مذاکره خود با گالانت گفت: «محافظت از فلسطینی‌ها در غزه یک موضوع اخلاقی و راهبردی است».

حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون باعث شهادت بیش از ۳۲ هزار غیرنظامی شده که طبق آمارها بیش از ۷۰ درصد آن‌ها کودکان و زنان هستند.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفت واشنگتن تا بازگشت تمام اسرای اسرائیلی آرام نمی‌گیرد.

او همچنین اوضاع انسانی در غزه را «فاجعه‌بار» توصیف کرد و گفت: «شمار تلفات غیرنظامی در غزه بسیار بالا و کمک‌ها بسیار کم است».

گالانت نیز گفت اسرائیل در هفت جبهه در حال جنگ است و آن‌ها به تلاش برای «شکست دادن حماس و بازگرداندن گروگان ها» ادامه می‌دهند.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی است که پس از گذشت ۶ ماه از نبرد در غزه، مقاومت فلسطین همچنان در حال مقابله با اشغالگران است و به گفته کارشناسان، این رژیم به اهداف خود در غزه نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • افغانستان منبع تروریسم است
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • وزیر دفاع آمریکا : وضعیت غزه فاجعه انسانی است
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد