Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@23:14:59 GMT

ویدیو | پیروزی پرگل زوریا با درخشش فوق‌العاده صیادمنش

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۰۴۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فوتبال اوکراین، زوریا میزبان لویو بود و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی پرگل دست یافت. در این بازی الهیار صیادمنش، بازیکن ایرنی از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشت و دو گل به ثمر رساند.

او گل‌های دوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند و در نیمه دوم تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب زاهدی هم در نیمه دوم و از دقیقه ۴۶ وارد میدان شد. زوریا با این برد ۳۵ امتیازی شد و در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 589367 برچسب‌ها فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ برتری شاگردانش در نبرد با آرسنال و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه‌ای عادلانه می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در واکنش به برتری یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر آرسنال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به شبکه BeIN Sports گفت: بازی در نیمه اول یک شطرنج تمام عیار بود. هیچ تیمی نمی‌خواست اشتباه اول را مرتکب شود. به همین دلیل دو تیم محافظه‌کارانه بازی می‌کردند. هم ما موقعیت‌ داشتیم و هم آرسنال. بین دو نیمه به تیم دلگرمی و روحیه دادیم و از بازیکنان خواستیم شهامت بیشتری نشان دهند. بعد از آن بازی روان‌تر و بهتری ارائه کردیم و حق‌مان بود که برنده شویم.

توخل افزود: همیشه بازی کردن در حضور هواداران بهتر است. با هر تکل و هر حرکت خوبی که داشتیم، حمایت آنها را احساس می‌کردیم و این جانی دوباره به بازیکنان‌مان می‌داد. حالا در نیمه نهایی هستیم اما رد شدن از این مرحله مستلزم آن است که همه بازیکنان عملکردشان را یک سطح بالاتر ببرند و برای این کار ما باز هم به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ادامه داد: در حالی بازی کردیم که نیمکت‌‌مان سه جای خالی داشت، اما روی نیمکت حریف هیچ بازیکنی غایب نبود. نبود دیویس، کومان و گنبری سرعت تیم ما را کاهش داده است. بنابراین مجبور بودیم راهی برای جبران آن پیدا کنیم و به لطف تلاش سایر بازیکنان این هدف محقق شد. بزرگترین تبریک‌ها و تحسین‌ها را به تیمم می‌گویم. واقعاً خوشحالم.

توماس توخل و شاگردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان رئال مادریدی خواهند بود که با حذف منچسترسیتی در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفته است. این بازی سه‌شنبه 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • درخشش فوق العاده شهاب زاهدی در تیم ژاپنی کار دستش داد
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم