Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:37:12 GMT

افشای تصاویر واقعی گلکسی A52 سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۰۶۲

افشای تصاویر واقعی گلکسی A52 سامسونگ

گلکسی A50 و A51 جزو موفق‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ محسوب می‌شوند و اکنون کره‌ای‌ها در حال آمادگی برای رونمایی از نسل جدید آن‌ها یعنی گلکسی A52 هستند. حالا تصاویر واقعی این گوشی هوشمند افشا شده‌اند که از پشتیبانی آن از استاندارد IP67 خبر می‌دهند.

به گزارش برنا؛ یک حساب توییتری به تازگی تصاویری از پنل جلویی، پشتی و همچنین جعبه گوشی گلکسی A52 منتشر کرده که ما را با طراحی میان‌رده جدید سامسونگ آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این تصاویر، گلکسی A52 از پنل پشتی مات بهره می‌برد که جذابیت آن را افزایش می‌دهد.

طراحی این گوشی هوشمند تفاوتی با رندرهای گذشته ندارد و روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مستطیلی شکل هستیم. طراحی پنل جلویی این دستگاه تفاوت چندانی با گلکسی A51 ندارد و همچنان شاهد یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی در مرکز بخش بالایی نمایشگر هستیم، با این حال چنین موضوعی به معنای عملکرد بهتر آن نیست.

طبق گزارش‌ها، نمایشگر گلکسی A52 در نسخه 4G دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد بود و در نسخه 5G، رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. مدل 4G این دستگاه دارای چیپ اسنپدراگون 720G خواهد بود که اگرچه می‌تواند به خوبی از پس نمایشگر ۹۰ هرتزی بربیاید، اما شاید در برخی زمینه‌ها مانند اجرای بازی با رفرش ریت بالا عملکرد چندان مناسبی از خود نشان ندهد.

تصاویر افشا شده از پشتیبانی میان‌رده جدید کره‌ای‌ها از استاندارد IP67 خبر می‌دهند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار خواهد بود. علاوه بر این، گلکسی A52 به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

سامسونگ پس از سال‌ها می‌خواهد یکی از ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار یعنی لرزشگیر اپتیکال را به میان‌رده جدیدش بیاورد. در کنار این ویژگی، باید منتظر انتشار بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه برای این محصول هم باشیم.

با وجود چنین قابلیت‌هایی، انتظار نمی‌رود کره‌ای‌ها گلکسی A52 را با قیمت بالایی روانه بازار کنند. نسخه 4G این دستگاه احتمالا با قیمت پایه ۳۶۹ یورو وارد بازارهای اروپایی می‌شود که تفاوتی با گلکسی A51 ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی A52 میان رده گلکسی A52

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون

فرارو- آیفون 13 به لطف ماجرای ممنوعیت واردات گوشی‌های نسل ۱۴ و ۱۵ اپل، همچنان در ایران فروش خوبی دارد و دست‌کم ۴۰ میلیون فروخته می‌شود.

قیمت آیفون 13 نسخه ۱۲۸ گیگ با پارت‌نامبر CH در این محدوده قرار می‌گیرد وگرنه قیمت آیفون ۱۳ با بقیه پارت‌نامبر‌ها بیشتر از این حرف‌هاست. گلکسی S24 اولترا نیز که بهترین پرچمدار سامسونگ است، بسته به فضای ذخیره‌سازی بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون فروخته می‌شود.

گلکسی A15 اما به عنوان یک گوشی میان‌رده اقتصادی، تقریبا شش میلیون قیمت دارد. قیمت گلکسی A54 تا مرز ۱۶ میلیون بالا رفته و پوکو X6 پرو شیائومی که یکی از قلدرترین میان‌رده‌های امسال بازار موبایل است، با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی، ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

پنج میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

10 میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 300 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

سه میلیون و 800 هزار تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

40 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • افشای اولین جزئیات درباره گلکسی S25 اولترا
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار
  • علت «بوی بد» قلم گوشی‌های پرچمدار سامسونگ چیست؟