Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماران، رفیق‌دوست درباره نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: دکتر رضایی که دکترای اقتصاد دارد یا آقای قالیباف که خلبان است. بحث این است کسانی که توانستند مردم را به جبهه بیاورند و در جنگ پیروز شوند امروز هم مردم را می‌آورند و اقتصاد را نجات می‌دهند. فضا را باید به نحوی آماده کنیم که مردم بیش از انتخابات مجلس شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رفیق دوست درباره مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: پیش بینی می کنیم مشارکت در این انتخابات خوب است. مردم فهمیده اند رای آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حفظ شده و خوب یا بد هر چه را انتخاب کردند، بر سرکار آمده است. الان هم مشکلات زیاد است و اگر کاندیداهایی خوبی بیایند و وارد صحنه شوند حتماً مردم شرکت می کنند.

او در پاسخ به این پرسش، با توجه به وضعیت فعلی معیشت مردم کاندیدا بین اصولگرا و اصلاح طلب وجود دارد که بتواند حل کند؟ تصریح کرد: من پیشنهاد می کنم سپاهی رئیس جمهور شود تا بتواند با قدرت این مشکلات را از سر راه مردم بردارد. همان کسانی که جنگ را اداره کردند و مملکت را از شکست نجات دادند و دشمن را از خاک ایران بیرون کردند می تواند اداره کند. من معتقد هستم اگر یک سپاهی مدیر بیاید و از مردم برای اقتصاد استفاده کند حل می شود.

امام باورانی که با رهبری زاویه ای ندارند سرکار بیایند و مملکت را آباد کنند

رفیق دوست در پاسخ به این سوال در ان زمان هم سیاست مدارانی بودند که توانستند جامعه را اداره کنند. ارزیابی شما چیست؟ گفت: آن زمان که جنگ بود یک نفر مملکت را اداره می کرد و آن امام بود. الان هم باید امام شناسان، امام باورانی که با رهبری زاویه ای ندارند سرکار بیایند و مملکت را آباد کنند.

سپاهی با فرد نظامی فرق دارد

او ادامه داد: بنا نیست دولت نظامی تشکیل شود. بحث سپاهی، سپاهی است نه نظامی! سپاهی با فرد نظامی فرق دارد. دکتر رضایی که دکترای اقتصاد دارد یا آقای قالیباف که خلبان است. بحث این است کسانی که توانستند مردم را در جبهه بیاورند و در جنگ پیروز شوند امروز هم مردم را می آورند و اقتصاد را نجات می دهند. فضا را باید به نحوی آماده کنیم که مردم بیش از انتخابات مجلس شرکت کنند. ان شاالله زمینه های این نیز فراهم می شود.

او با اشاره به اینکه باید چه کار کرد که مردم در انتخابات حاضر شوند؟ تاکید کرد: تنوع در داوطلبین باشد این اتفاق خواهد افتاد. فضای آزاد نیز در مملکت وجود دارد که در این امر تاثیرگذار است. این شعارهایی که برخی از کاندیداتورها می دهند بدرد نخواهد خورد. امروز باید مشکلات مردم را مطرح کرد و برای آن راه حل ارائه داد تا مردم حس کنند اوضاع تغییر می کند و از این وضع نجات پیدا می کنند.

مشکل امروز اقتصاد ما این است که اقتصاد ما دولتی است

رفیق دوست در پایان تصریح کرد: کسی که نظامی هست هم بیاید از لباس نظامی خارج می شود و نظامی نیست و کابینه نظامی نیز تشکیل نمی شود بلکه از کسانی دعوت میکند که معتقد به مردم باشد.

مشکل امروز اقتصاد ما این است که اقتصاد ما دولتی است و هیچ یک از دولتی ها حاضر نشدند از این امر فاصله بگیرند. جهش تولید به معنای اقتصاد مردمی است و باید کسی بیاید که مردم را باور کند و اقتصاد را دست مردم بدهد و دولت برنامه ریز، هدایت گر، کنترل کننده باشد، نه مجری اقتصاد باشد که دولت هم تاجر بدی است و هم صنعتگر بدی است و هم کشاورز بدی است و هم ساختمان ساز بدی است.

همه اینها را به دست مردم بدهد و برنامه ریزی کند و مالیات اینها را دریافت کند. این از یک سپاهی که در جنگ تجربه بهره گیری از ظرفیت مردم را داشته است، انجام می شود.

کد خبر 589368 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران رفیق دوست اقتصاد ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز درباره ویلای ضدموشکلی دوست نتانیاهو | تصویری از ویلایی که نتانیاهو در عملیات نظامی ایران در آن پنهان شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نه تنها رسانه‌های عبری زبان بلکه معترضین اسرائیلی هم از محل اختفای نتانیاهو در پناهگاه دوست میلیاردش در قدس مطلع شده و تظاهرات اعتراض آمیزی را دیروز شنبه پیش از وقوع عملیات گسترده تلافی جویانه ایران، در آنجا برگزار کردند.

رسانه‌های عبری زبان معاریو به برخی از مشخصات ویلای سیمون در قدس که به مخفیگاه نتانیاهو و همسرش سارا تبدیل شده پرداخته است.

در این گزارش آمده است، مخفیگاهی که نتانیاهو و همسرش سارا این روزها از آن استفاده می‌کنند، ویلای مجللی است که در قدس قرار داشته و متعلق به ملیاردر یهودی به نام سیمون وایک است، والیک که تابعیت آمریکایی هم دارد، دوست نزدیک نتانیاهو محسوب می‌شود.

به نوشته رسانه‌ها این ویلا مجهز به سامانه ضد موشکی است و از اینرو نتانیاهو برای در امان ماندن از حملات موشکی ایران به آنجا پناه برد.

والیک یکی از مشهورترین میلیاردهای آمریکایی است که دوستی نزدیکی با نتانیاهو و از حامیان مالی وسیاسی وی محسوب می‌شود.

به نوشته روزنامه معاریو این اولین باری نبود که نخست وزیر اسرائیل به ویلای دوست می‌گریزد، پیش از این نیز بعد از حوادث ۷ اکتبر گذشته نتانیاهو و همسرش به آنجا فرار کرده و طی ماه اول جنگ در آنجا زندگی کردند.

براساس گزارش‌هایی که در آن زمان منتشر شد، نتانیاهو حتی آشپز خود را هم به ویلای دوستش آورده بود اقدامی که بر خلاف قانون و دستور العمل‌ها انجام گرفت زیرا آشپز نخست وزیر یک کارمند دولتی محسوب شده و کارمند شخصی خانواده نتانیاهو نیست.

معاریو در ادامه گزارش خود می‌نویسد: ویلای والیک مجهز به سامانه ضد موشکی است که در جولای ۲۰۲۱ به روز رسانه شده است، به رغم آن برای حضور نخست وزیر اسرائیل در آن بعد از حوادث اخیر مجددا تجهیزات آن نوسازی شدند.

در بخش دیگری از گزارش معاریو آمده است، سیمون والیک دوست نزدیک نتانیاهو عضو یکی از بزرگترین خانواده‌های حامی نتانیاهو و یکی از دوستان نزدیک خانوادگی وی محسوب می‌شود.

گفته می‌شود، هزینه فرار یائیر نتانیاهو از فلسطین اشغالی و اقامت وی در فلوریدای آمریکا را هم این میلیاردر می‌پردازد و پسر نتانیاهو در حال حاضر در یکی از آپارتمان‌های وایک اقامت دارد.

کد خبر 844487 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره ویلای ضدموشکلی دوست نتانیاهو | تصویری از ویلایی که نتانیاهو در عملیات نظامی ایران در آن پنهان شد
  • شادمانی اردبیلی‌ها از عملیات وعده صادق/ تشکر سپاهی قهرمان
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد
  • اجتماع مردمی حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران در تکاب
  • تجمع مردم گلستان در حمایت از حمله تنبیهی سپاه پاسداران
  • حمایت و شادی مردم استان در شهرهای مختلف استان اردبیل
  • مردم گرگان خودجوش در حمایت از حملات سپاه پاسداران تجمع کردند
  • اعلام نگرانی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از سیاست‌های پولی و ارزی دولت/برخی مشکلات اقتصادی به آمریکا ربطی ندارد
  • نماینده شاهین شهر: بالا رفتن قیمت دلار به شرایط منطقه ارتباطی ندارد/ رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد اگر توضیح قانع کننده‌ای نداشته باشند باید برکنار شوند
  • واعظی: ناطق نوری رفیق است، و زنگنه باهوش