Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی بندپی گفت: به سرعت رنگ‌بندی استان‌ها درحال تغییر و تعداد بیمارهای بستری‌ شده در حال افزایش است، لذا تصمیم گیری درباره سفر به خارج از استان به هفته بعد موکول می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان تهران اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و به شهرهای زرد و آبی بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: وقتی ستاد ملی کرونا مصوبه‌ای تنظیم می‌کند همه موظف به انجام آن هستند، لذا نباید ما هر کدام تصمیم‌گیری مجزایی داشت.    محسنی‌بندپی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که به سرعت رنگ‌بندی استان‌ها درحال تغییر و تعداد بیمارهای بستری‌ شده در حال افزایش است پس تصمیم قطعی در مورد سفرها را به هفته بعد که نزدیک‌تر به نوروز هستیم موکول خواهد شد تا رنگ‌بندی دقیقتری برای استان‌ها را در نظر گرفته شود.   وی تصریح کرد: بهتر است به جای تمرکز سفرهای خارج از استان با کمک رسانه‌ها مردم را تشویق کنیم به اینکه در داخل استان بمانند و در عوض شرایط استان را برای تفریح مردم محیا کرد.   استاندار تهران در خصوص اقدامات لازمی که باید صورت بگیرد گفت: در خصوص وضعیت ایمنی جاده‌ها نقاط حادثه خیز در جاده‌ها تعیین و توسط تابلو و آلارم‌های مناسب مکان آنها برای مردم مشخص شود که اگر افرادی برای اولین بار از آن نقطه عبور می کنند، دچار حادثه نشوند.   وی در خصوص جمع آوری دست‌فروشان تاکید کرد: دست فروشان باید در سطح شهر جمع شوند و در این راستا پیگیری‌های صورت گرفته است و قرار بود شهرداری مکانی را برای آنها در نظر بگیرد که تا به حال مکان مناسبی شناسایی نشده است.   محسنی‌بندپی درباره پیش‌گیری از بروز حوادثی مانند سیل همانند سال قبل افزود: شهرداران در جهت لایروبی معابر برای جلوگیری از حواثی مانند سیل و ... اقدامات لازم را انجام دهند و تمامی علیات‌های حفاری و عمرانی در استان تا پایان نوروز متوقف شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محسنی بندپی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

کد خبر 6084658

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان