Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز تلویزیون دولتی ونزوئلا روز شنبه تصاویر دریافت واکسن بوسیله رئیس‌جمهور و همسرش را پخش کرد و در این حالی است که این کشور دومین محموله واکسن کرونای اسپوتنیک V را هم دریافت کرده است.

مادورو پس از تزریق واکسن گفت که حالش خوب است.

مادورو گفت: «بررسی‌ها در سراسر جهان نشان می‌دهند که واکسن روسی واکسنی عالی برای ایجاد ایمنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تضمین خواهیم کرد که همه مردم ونزوئلا واکسن دریافت کنند.»

وزیر بهداشت ونزوئلا در ساعات بعدی روز شنبه اعلام کرد که محموله دوم حاوی ۱۰۰۰۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک V با یک پرواز شرکت هوایی دولتی «کونویاسا» از مسکو به این کشور وارد شده است.

ونزوئلا در ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن) نخستین محموله حاوی ۱۰۰۰۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک V را دریافت کرد. مادورو گفت مقامات بهداشتی حدود ۶۰ درصد این دوزها را در مرحله اول با اولویت دادن به کارکنان پزشکی و نیز مقامات دولتی و قانونگذاران تزریق کرده‌اند.

این کشور آمریکای جنوبی که جمعیتی حدود ۲۵ میلیون نفر دارد، ۲۰۰ میلیون دلار برای خریدن ۱۰ میلیون دوز واکسن روسی اختصاص داده است.

ونزوئلا که عضو «سازمان کشورهای صادرکننده نفت» (اوپک) است همچنین هفته پیش ۵۰۰۰۰۰ دوز واکسن کرونای چینی «سینوفارم» دریافت کرد. مادورو گفت که دولتش واکسیناسیون مردم را با واکسن سینوفارم از دوشنبه آغاز خواهد کرد.

کد خبر 589354 برچسب‌ها كروناويروس ونزوئلا - نیکلاس مادورو ونزوئلا واکسن واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس ونزوئلا نیکلاس مادورو ونزوئلا واکسن واکسن کرونا دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار هیئتی از ایران  اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "نیکلاس مادورو"، رئیس دولت ونزوئلا بعدازظهر روز دوشنبه از هیئتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (عج) جمهوری اسلامی ایران که به منظور تقویت روابط راهبردی بین دو کشور به ونزوئلا سفر کرده، استقبال کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در این دیدار اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد.

اشاره او به مذاکراتی است که توسط قطر در سپتامبر 2023 انجام که منجر به مبادله زندانیان شد و در آن 10 آمریکایی و 18 ونزوئلایی آزاد شدند و ونزوئلا گفت که واشنگتن همچنین به پایان تحریم‌ها در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 رای داده است.

مقامات آمریکایی اخیراً اعلام کردند که دولت بایدن تحریم‌ها را مجدداً علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد و مدعی شدند که دولت مادورو از "انتخابات فراگیر و رقابتی" حمایت نکرده است.

آمریکا و ونزوئلا تبادل زندانی انجام دادندایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست