Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برتری 2-0 میلان مقابل هلاس ورونا در هفته بیست و ششم سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی میلان در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

واقعا یک تیم هستیم و وقتی متحد باشیم، قوی تر هم می شویم. حتی بدون چند بازیکن خود نیز یک تیم هستیم. از مریخ نیامده ایم بنابراین می توانیم اشتباه کنیم اما مهم این است که روند پیشرفت خود را می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سختی ها باعث می شود تا قوی تر شویم.

اخیرا رقبای سرسختی داشتیم؛ هلاس ورونا تیمی است که هر حریفی را به چالش می کشد. نسبت به بازی رفت، کمتر مقابل آنها به مشکل خوردیم. در زمینی که خیلی خوب نبود، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

حالا یک بازی سخت مقابل منچستریونایتد داریم؛ دیداری بسیار سخت در اولدترافورد که البته مهیج خواهد بود و به بازیکنان انگیزه می دهد. به تیم جوان خود افتخار می کنیم. از توانایی های خود آگاه هستیم و می دانیم این فصل سخت و طولانی هنوز تمام نشده است.

حضور زلاتان در ورزشگاه؟ او رهبر این گروه است و از سختی های بازی آگاه بود. وی قول داده بود از سانرمو به ورونا بیاید و به قولش عمل کرد. زلاتان بلافاصله احساس و وضعیت تیم را جویا شد. او به تیم کمک کرد و قبل از بازی مثل یک قهرمان بزرگ برای سایر بازیکنان توصیه هایی داشت.

گاهی اوقات هر 3 روز بازی کردن، سودمند است چون فرصتی برای حسرت خوردن از بازی قبلی وجود ندارد. بسیار مهم است که بعد از هر باخت یا برد، تعادل تیم حفظ شود. هویت خودمان را داریم و بازیکنان به این هویت اعتقاد دارند. 

توموری به تیم ویژگی های متفاوتی بخشیده است. فقدان این ویژگی ها را ترکیب حس می کردیم. رومانیولی مثل یک حرفه ای به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. اکنون سه بازیکن در حد ترکیب اصلی برای خط دفاعی دارم.

ربیچ و تئو هرناندز دچار مصدومیت عضلانی نشده اند. آنها مقابل اودینزه، ضربه خوردند و کبودی داشتند.

اخبار داغ 

وکیل شایان مصلح: سازمان لیگ و فدراسیون با این حکم به پرسپولیس خیانت کردند شهریار مغانلو به پرسپولیس پیوست / رسمی دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موردی عجیب در انتخابات بارسلونا و شکل گرفتن فرضیه تقلب در انتخابات بحران در آنفیلد؛ آخرین باری که لیورپول 6 شکست خانگی در لیگ برتر داشت، نهایتا سقوط کرد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود

ستاره نروژی سیتی نمی تواند تیمش را مقابل برایتون همراهی کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در دیدار روز پنجشنبه لیگ برتر مقابل برایتون،  ارلینگ هالند را در اختیار نخواهد داشت. هالند به دلیل مصدومیت عضلانی، بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل چلسی را از دست داد و حالا حضورش در ورزشگاه آمکس هم منتفی شده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که مصدومیت مهاجم 20 گله تیمش جدی نیست و او می‌تواند برای بازی یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست به میدان برود. همچنین با بهبودی فیل فودن و جان استونز، اوضاع تیم برای این دو بازیکن که پیش‌تر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردند، بهتر شده است. 

ارلینگ برای فردا آماده نیست، اما دو بازیکن دیگر (فودن و استونز) آماده هستند. مشکل او جدی نیست، اما او نمی تواند در این بازی حاضر باشد. 

 ترکیب چرخشی بی معنی است

نمی‌دانم «ترکیب چرخشی» به چه معناست. هر بازیکنی سزاوار بازی کردن است. هر کسی ترکیب اصلی مورد علاقه خود را دارد، اما همه در تیم سهم خودشان را دارند. حالا سه یا چهار روز از آخرین بازی مقابل چلسی می‌گذرد و فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل است. 

 برایتونِ دزربی فوق العاده است

جدال با برایتون به خاطر سبک بازی ما یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست. هر فصل بیشتر از قبل آنها را تحسین می کنم و هر فصل بازی کردن مقابل تیم دزربی دشوارتر می شود. آن ها مشکلات زیادی داشتند، بازیکنان مهمی مانند کولویل، کایسدو، مک آلیستر فروخته شدند. آن ها بازیکنان مهمی بودند. دزربی در برایتون عملکرد فوق العاده ای داشته است. 

 بارها در این وضعیت قرار داشته ایم

همه بازی های ما پرهیجان و مهم هستند، اما این بازی سرنوشت‌ساز است. حالا هر اشتباهی می تواند کار را برای ما پیچیده کند، اما خب همین که هست! خوشبختانه سال های اخیر بارها در چنین شرایطی حضور داشته ایم، بنابراین می‌دانیم هدفمان چیست. من خودم از حضور در چنین شرایطی لذت می برم اما در نوامبر و دسامبر همین گونه بود. مهم این است که بازیکنان بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند چون من کسی نیستم که به زمین می رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است