Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:49:58 GMT

شیوع کرونای انگلیسی در شهرستان الیگودرز

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۱۹۷

شیوع کرونای انگلیسی در شهرستان الیگودرز

ملاطاهری، گفت: کرونای جهش یافته انگلیسی به شهرستان الیگودرز رسید و تاکنون جواب آزمایش یک نفر به بیماری کرونای انگلیسی در این شهرستان مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «عبدالله ملاطاهری»، امروز(17اسفند) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرونای انگلیسی به شهرستان الیگودرز رسید، اظهار داشت: پس از بررسی جواب آزمایشگاه بیماران مشکوک به کرونا جواب آزمایش یک نفر به کرونای جهش یافته انگلیسی مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز عنوان داشت: از مجموع ۱۴ هزار و ۷۴۰ تست مخاطی کرونا در این شهرستان، جواب چهار هزار و ۸۳۹ مورد مثبت اعلام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 144 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند و هم اکنون نیز ۱۷ نفر در بیمارستان شهرستان الیگودرز بستری هستند.

 

ملاطاهری بیان داشت: در راستای پذیرش کودکان زیر ۱۰ سال نیز تخت مراقبت های ویژه کودکان (nicu) دربیمارستان امام جعفر صادق(ع) الیگودرز تجهیز شده است.

 

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و دوری از حضور در تجمعات تأکید کرد و گفت: با توجه به شیوع و سرایت بسیار سریع کرونای انگلیسی مردم باید مراقبت های ویژه را به کار گیرند.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونای انگلیسی شیوع بیماری الیگودرز شهرستان الیگودرز کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد

به گزارش ورزش سه، یکی از نقطه نکات قابل توجه مصاف تیم ملی فوتسال ایران در برتری برابر کویت که آخرین دیدار مرحله گروهی محسوب می‌شد، اولین کلین شیت و دفاع بی‌نقصی ملی‌پوشان بود، تا سنگر توری شمسایی برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا 2024 بسته بماند. سعید مومنی که در دوره گذشته آوردگاه بزرگ آسیایی موفق به ثبت پنج کلین شیت شده بود در مصاف با کویت حراست دروازه تیم ملی را بر عهده داشت و با شایستگی ماموریت خود را به پایان رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در دو نبرد قبلی با افغانستان و بحرین، از باقر محمدی در قاب توری خود بهره می‌برد و بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر به‌رغم دریافت چهار گل در آن دو مسابقه، نمایش قابل قبولی داشت و چندین مرتبه با عکس‌العمل‌هایش دروازه تیم ملی را نجات داد.

به هر حال کارت زرد باقر محمدی در بازی با افغانستان، وحید شمسایی را به این فکر انداخت تا با استراحت به این دروازه‌بان و خطر محرومیتش در مرحله حذفی، به دیگر سنگربان مطمئن خود سعید مومنی اعتماد کند و به او فرصت خودنمایی بدهد که مُزد انتخاب درست خود را با کسب اولین کلین‌شیت به ارمغان آورد. حالا با این نمایش باید منتظر ماند و دید که در مصاف با قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا کادر فنی تیم ملی به کدام سنگربان فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهد داد.

تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا از دو دروازه مطمئن و با تجربه برخوردار است و هیچ نگرانی دروازه تیم شمسایی را تهدید نمی‌کند و گل‌های خورده تیم ملی در بازی‌های گذشته، آمیخته به برخی از اشتباهات در آرایش دفاعی بوده که علت آن بازی هجومی ملی‌پوشان و عطش آن‌ها برای گلزنی است.

دیگر خبرها

  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم