Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:15:19 GMT

پایان کار ملی پوشان تکواندو ایران با کسب دو نشان طلا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۲۷۱

پایان کار ملی پوشان تکواندو ایران با کسب دو نشان طلا

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۳۹۰ تکواندوکار به میزبانی بلغارستان در «هتل رامادا» شهر صوفیه آغاز شد که در نهایت تیم ملی ایران موفق به کسب دو مدال طلا توسط بخشی و لطفی شد.

حسین لطفی در وزن ۵۴- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، کار خود را پیروزی ۱۵ بر ۲ مقابل «اوتمان رزوک» از بلژیک آغاز کرد و در ادامه ۳۴ بر ۲ «امیرکان انوس» از آلمان را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با غیبت نماینده ایتالیا در نیمه نهایی، لطفی در مبارزه پایان به مصاف «محمود تارایراه» از اردن رفت. این دیدار در پایان راند سوم به تساوی ۷ بر ۷ انجامید که در امتیاز طلایی این نماینده کشورمان بود که پیروز و صاحب مدال طلا شد.

امیرمحمد بخشی در وزن ۷۴- کیلوگرم دیگر دیگر طلای ایران را کسب کرد. وی دور نخست «تیمور سوباسیک» از بوسنی و هرزگوین را ۲۳ بر یک از پیش رو برداشت. بخشی در ادامه ۱۷ بر ۴ «جیکوب گوندرسن» از نروژ را شکست داد. ملی پوش کشورمان در مبارزه سوم خود پس از تساوی ۱۶ بر ۱۶ برابر «ندزاد هوسیس» از بوسنی و هرزگوین با امتیاز طلایی پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم در پیکار با «دنیل بار را» از اسپانیا به تساوی ۶ بر ۶ دست یافت و در امتیاز طلایی پیروز و راهی دیدار نهایی شد و در پیکار برای کسب مدال طلا ۷ بر ۵ «مارتین استاچ» از آلمان را شکست داد و نشان طلا را به گردن آویخت.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم سجاد مردانی پس از یک دور استراحت به ۹ بر ۳ «الکساندر باخمن» از آلمان را شکست داد، ولی برابر «ایوان گارسیا مارتینز» از اسپانیا ۷ بر ۵ باخت و حذف شد.

سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم همان گام نخست ۱۶ بر ۱۴ نتیجه را به «اوزکایا عمران» از آلمان واگذار کرد و حذف شد. مهران برخورداری نیز در وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا ۵ بر صفر «ادگاراس ابروماویکیوس» از لیتوانی را شکست داد و در مبارزه دوم بعد از تساوی ۳ بر ۳ مقابل «اپوستولوس تلیکاستوگلو» از یونان در امتیاز طلایی باخت و از جدول مسابقات کنار رفت.

میرهاشم حسینی به دلیل سرماخوردگی و آرمین هادی پور دیگر تکواندوکار اعزامی کشورمان به بلغارستان با تشخیص کادر فنی در این رقابتها حضور نداشتند.

کد خبر 5164300

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو مسابقات تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی فراز کمالوند کشتی آزاد تنیس روی میز لیگ برتر والیبال کاراته علیرضا کریمی تیم فوتبال پورتو باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان امتیاز طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال

استقلال ملاثانی تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال را در دیداری خارج از خانه شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در سومین روز از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول، خوشه طلایی میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به سقوط نزدیک‌تر شد.

علی فاتح در دقیقه 19 و دانیال مومنی در دقیقه 40 برای میهمان گلزنی کردند تا این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

بعد از پایان این دیدار خوشه طلایی با 15 امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول لیگ دسته اول ایستاده و استقلال ملاثانی با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته است.

همچنین بعد از پایان دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، خیبرخرم آباد با 61 امتیاز صدرنشین است و چادرملو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • ناکامی رستمی در فینال ۷۲ کیلوگرم؛ کشتی‌گیر ژاپنی طلایی شد