Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@22:28:08 GMT

سفر به استان‌های قرمز و نارنجی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۲۹۹

سفر به استان‌های قرمز و نارنجی ممنوع است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،‌ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان تهران اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و به شهرهای زرد و آبی بلامانع است.

وی گفت: وقتی ستاد ملی کرونا مصوبه‌ای تنظیم می‌کند همه موظف به انجام آن هستند، لذا نباید ما هر کدام تصمیم‌گیری مجزایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی‌بندپی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که به سرعت رنگ‌بندی استان‌ها درحال تغییر و تعداد بیمارهای بستری‌ شده در حال افزایش است پس تصمیم قطعی در مورد سفرها را به هفته بعد که نزدیک‌تر به نوروز هستیم موکول خواهد شد تا رنگ‌بندی دقیقتری برای استان‌ها را در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بهتر است به جای تمرکز سفرهای خارج از استان با کمک رسانه‌ها مردم را تشویق کنیم به اینکه در داخل استان بمانند و در عوض شرایط استان را برای تفریح مردم محیا کرد.

استاندار تهران در خصوص اقدامات لازمی که باید صورت بگیرد گفت: در خصوص وضعیت ایمنی جاده‌ها نقاط حادثه خیز در جاده‌ها تعیین و توسط تابلو و آلارم‌های مناسب مکان آنها برای مردم مشخص شود که اگر افرادی برای اولین بار از آن نقطه عبور می کنند، دچار حادثه نشوند.

وی در خصوص جمع آوری دست‌فروشان تاکید کرد: دست فروشان باید در سطح شهر جمع شوند و در این راستا پیگیری‌های صورت گرفته است و قرار بود شهرداری مکانی را برای آنها در نظر بگیرد که تا به حال مکان مناسبی شناسایی نشده است.

محسنی‌بندپی درباره پیش‌گیری از بروز حوادثی مانند سیل همانند سال قبل افزود: شهرداران در جهت لایروبی معابر برای جلوگیری از حواثی مانند سیل و ... اقدامات لازم را انجام دهند و تمامی علیات‌های حفاری و عمرانی در استان تا پایان نوروز متوقف شود.

پربیننده ترین رتبه بندی معلمان چقدر بودجه گرفت؟ سفر نوروزی به کدام شهرها ممنوع است؟ ایلان ماسک ۲۷میلیارد دلار ضرر کرد ۶۰گیگ اینترنت رایگان برای معلمان +جزییات ماشین زرد رنگ نفیسه روشن +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی از پروژه نهضت ملی مسکن در بندر ریگ اظهار داشت: با پیگیری‌های و تلاش‌های صورت گرفته در دولت مردمی آیت الله رئیسی در راستای تأمین مسکن مردم به خصوص افراد فاقد مسکن، اقدامات خوب انجام و گام‌های مهم و مؤثری برداشته شده است.

فرماندار گناوه افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه تلاش‌هایی صورت گرفته و این طرح در بندر ریگ آغاز شد که امروز مورد بازدید معاون وزیر و مسئولان قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه و در سایت بندر ریگ مشکلاتی در زمینه زیرساختی وجود داشت که با همکاری و همفکری اداره کل راه و شهرسازی مشکلات رفع و زیرسازی‌ها به خصوص معابر آغاز شده است.

وی گفت: امیدواریم در زمان تعیین شده بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این واحدها تکمیل و در اختیار متقاضیان و مردم قرار گیرد.

فرماندار گناوه بیان کرد: خوشبختانه در مراحل اولیه اجرای این طرح، مردم ساخت مسکن در قسمتی از زمین‌ها این سایت را آغاز کردند که امیدواریم با همت مردم و آمادگی دولت برای در اختیار قراردادن زمین به خصوص برای افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی، جوانی جمعیت و نیازمندان، این طرح تکمیل شود.

کد خبر 6085326

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • هشدارهای مهم محسنی اژه ای درباره حجاب و عفاف؛ به فراجا کمک کنیم | می‌توانیم خود را کنار بکشیم و بگوییم «کی بود کی بود؛ من نبودم»؟!
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • بیماری تب برفکی در شرق کشور تحت کنترل است
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است