Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@09:37:30 GMT

قیمت روغن افزایش نخواهد یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۳۴۲

قیمت روغن افزایش نخواهد یافت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سعید صارمی در یک برنامه تلوزیونی در مورد وضعیت ذخایر روغن خام و تولید روغن نباتی در کشور، گفت: نیاز ماهانه کشور به روغن خام حدود 150 هزار تن است که آذرماه امسال هر ماه 180 هزار تن روغن خام به بازار ترزیق شده است و در اسفند ماه این رقم به 200 هزار تن افزایش یافت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت افزود: لذا تا 15 اسفند حدود 100 هزار تن از روغن خام توزیع و تولید شده و ما بقی آن نیز تا پایان سال انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: علاوه بر 200 هزار تن حدود 25 هزار تن هم به بخش صنف و حدود 35 هزار تن نیز به بخش صنعت تخصیص یافته است، لذا این نوید را می‌دهیم که روغن مورد نیاز ماه رمضان هم با همین برنامه‌ریزی تامین می‌شود.

صارمی افزود: همچنین به سازمان‌های صمت استان‌ها اعلام شده تا نیاز کامل آنها تامین شود، به شرط اینکه کارخانجات تولید و در شبکه‌هایی که سازمان صمت اعلام می‌کند، توزیع کنند.

وی بیان داشت: لذا با ارائه تاییدیه باز هم روغن خام مورد نیازشان تامین می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت اگرچه به جای 150 هزار تن روغن 200 هزار تن روغن توزیع می‌شود، اما ترس و نگرانی مردم از افزایش قیمت روغن نباتی موجب افزایش تقاضا شده است.

صارمی گفت: قیمت روغن نباتی افزایش نمی‌یابد، ضمن اینکه ارز ترجیح واردات روغن خام نیز تا سال دیگر پابرجاست.

وی بیان داشت: ذخایر روغن خام مکفی است و 6 ماه ذخیره داریم.

پربیننده ترین ایرانی‌ها ماهانه چند کیلوگرم مرغ مصرف می‌کنند؟ قیمت‌ کالاهای پرمصرف ایام عید تعدیل می‌شود/ آغاز طرح فروش فوق العاده اصناف از فردا رکوردزنی صادرات پسته ایران قیمت هر کیلو چای ۷۰هزار تومان شد قیمت هر کیلو زیتون ۲۵هزار تومان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روغن برجام روغن خام هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید زمین‌خواری در حوزه علمیه ازگل؛ باغ ۱۰۰۰ میلیاردی را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروختند؟

در حالی که برآورد می شود باغ ۴۲۰۰ متری ازگل حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان ارزش داشته باشد، طبق سند منتشر شده، این باغ به قیمت ۶۶.۴۴۶.۴۲۴.۰۰۰ ریال (حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) فروخته شده است

در ادامه واکنش ها به ماجرای حوزه علمیه ازگل، سایت عصرایران درمطلبی مدعی شده است؛

یک مورد جالب و عجیب در سند محضری انتقال مالکیت باغ ازگل از طرف حوزه علمیه امام خمینی به موسسه تحت مالکیت کاظم صدیقی و پسران مربوط به قیمت معامله و نحوه پرداخت آن است که ۴ نکته دارد:

۱ - در حالی که برآورد می شود باغ ۴۲۰۰ متری ازگل حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان ارزش داشته باشد، طبق سند منتشر شده، این باغ به قیمت ۶۶.۴۴۶.۴۲۴.۰۰۰ ریال (حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) فروخته شده است که با این پول حتی نمی توان یک آپارتمان ۵۰ متری نوساز در ازگل خرید. در واقع هر متر مربع از این باغ، تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته شده است؛ ۱۵۰ برابر زیر قیمت!

۲ - در سند انتقال باغ صراحتاً نوشته اند کل این مبلغ نقداً تسلیم فروشنده شده است. یعنی جواد عزیزی و محمدمهدی صدیقی( فرزند کاظم صدیقی) این مبلغ را نقداً به فروشنده یعنی کاظم صدیقی پرداخت کرده اند.

حتی اگر تمام این مبلغ را تراول چک ۱۰۰ هزار تومانی داده باشند، باید بیش از ۶۶ هزار و ۴۰۰ قطعه تراول برده و تحویل داده باشند. حالا از کدام بانک این همه تراول گرفتند و اصلاً چرا بر خلاف عرف معاملاتی از چک تضمین شده یا واریز به حساب استفاده نکرده اند، امر دیگری است. اصلاً مگر دو شخص حقوقی، نقدی معامله می کنند؟ و البته فکر می کنید اصلاً این همه پول داده اند؟

۳ - شاید گفته شود چون آقای صدیقی فکر می کرده دارد به موسسه تحت نظارت حوزه منتقل می کند(!) این موارد را فرمالیته نوشته اند (آن هم در سند رسمی)! اگر این گونه است و قرار بود باغ حوزه به موسسه خود حوزه منتقل شود، اساساً چرا عقد بیع منعقد کرده و مبلغ نوشته اند؟ آیا این مبلغ و اعتراف فروشنده به دریافت نقدی تمام ثمن معامله، برای محکم کاری های بعدی نبوده است؟! مخصوصا این که تا ریال آخرش را هم نوشته اند!

۴ - حالا که گفته اند باغ را بر می گردانند، حوزه علمیه باید ۶.۶ میلیارد تومان را به خریداران عودت دهد؟!

دیگر خبرها

  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد
  • صفر تا صد خرید لاستیک دولتی در ۱۴۰۳ + مدارک و شرایط دریافت
  • جزئیات جدید زمین‌خواری در حوزه علمیه ازگل؛ باغ ۱۰۰۰ میلیاردی را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروختند؟