Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اسد عبدالهی در سخنانی اظهار داشت: در صورت تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام، شرکت «پارسیلون» سابق به منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد تبدیل خواهد شد.

وی از برگزاری جلسه بررسی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد خبر داد و گفت: در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی ۱۳ منطقه اقتصادی و ۸ منطقه آزاد تجاری در سطح کشور به تصویب رسیده بود که به دلیل اختلاف نظر با شورای نگهبان، این موضوع برای تصمیم نهایی در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار لرستان اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد یکی از موارد مطرح شده توسط مجلس شورای اسلامی بود که امروز با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شرایط ایجاد آن مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالهی تصریح کرد: شرکت «پارسیلون» سابق خرم‌آباد به عنوان محل پیشنهادی استان برای ایجاد منطقه اقتصادی مطرح شده است که علاوه بر ۲۰۰ هکتار زمین، سایر زیرساخت‌ها مانند راه دسترسی، آب، برق و گاز را نیز دارا است.

وی افزود: در جلسه امروز ویژگی‌های شرکت «پارسیلون» برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی تشریح شد که دکتر رضایی در زمینه بررسی شرایط این شرکت قول مساعد داد.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: به منظور فراهم ساختن مقدمات کار مقرر شد استان نسبت به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهد تا در صورت تأیید نهایی مجمع تشخیص مصلحت نظام، شرایط برای ادامه کار فراهم باشد.

عبدالهی یادآور شد: بانک‌های متولی شرکت «پارسیلون» سابق در صورت تصویب این طرح در کنار سایر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در ایجاد منطقه اقتصادی خرم آباد مشارکت خواهند کرد که البته با توجه به نزدیکی محل مورد نظر به شهر خرم آباد شرایط زیست محیطی را نیز باید به عنوان یک موضوع مهم لحاظ کنند.

کد خبر 5164322

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان کارخانه پارسیلون خرم آباد ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان شهرستان کرج شیراز عکس استانها اراک کرونای انگلیسی انتخابات 1400 مجمع تشخیص مصلحت نظام منطقه ویژه اقتصادی اقتصادی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟

محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبان مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در نخستین جلسه هیئت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی