Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دبیر کل سازمان ملل متحد یکشنبه شب به وقت تهران خواستار بازگشایی مدارس در ایام کرونا  تنها در شرایط ایمن شد.

 «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد در این زمینه گفت: «میلیون‌ها کلاس در سراسر جهان به دلیل شیوع کرونا حدود یک سال است که خالی هستند. این فاجعه‌ای برای کودکان، برای کشورهایشان و برای آینده بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید بازگشایی ایمن مدارس را در اولویت داشته و حق تحصیل هر کودک را حفظ کنیم.»

دبیر کل سازمان ملل متحد در سخنان خود همچنین خواستار رفع خشونت و تبعیض علیه بانوان در سراسر جهان شد.

 دبیر کل سازمان ملل چندی قبل نیز در سخنانی از نحوه توزیع واکسن کرونا در جهان انتقاد کرد. وی که در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی می‌کرد، گفت: «75 درصد واکسن کرونا در 10  کشور توزیع شده و بیش از 100 کشور جهان تاکنون واکسنی دریافت نکرده‌اند.»

گوترش تاکید کرد که باید طرحی جهانی برای واکسن کرونا وجود داشته باشد و کشورها باید واکسن کرونا را تقسیم کنند.

دبیر کل سازمان ملل  از برخی کشورهای جهان به دلیل استفاده انحصاری از واکسن کرونا  در این برهه حیاتی انتقاد کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل مدارس آنتونیو گوترش کودک دبیر کل سازمان ملل بازگشایی مدارس در ایام کرونا دبیر کل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اظهار کرد: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مصوب با پلیس راه، ۴۰۰ نقطه پرحادثه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

امانی گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۲۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا ایام اربعین امسال بیشتر آن‌ها ایمن‌سازی و رفع می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

منبع: سازمان راهداری 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا