Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، بامداد چهارشنبه گذشته راز این قتل‌ها با اظهارات مرد جوانی به پلیس فاش شد. وقتی مأموران برای بررسی ماجرا به خانه مورد نظر در بلوار ابوذر رفتند، جسد زن و مردی داخل حمام و جسد ذوب شده دختری داخل بشکه اسیدی آبی رنگ بر این پرونده مهر تأیید زد. با کشف اجساد، تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد و ساعت 3 بعدازظهر همان روز هر سه متهم این پرونده  بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در رابطه با این خبر گفت: بررسی‌ها نشان می‌‌داد که این جنایت‌ها با همدستی دختر بزرگ خانواده به نام شقایق، دوست‌پسرش به نام شایان و بهروز دوست شایان صورت گرفته است. آنها خواهر 20 ساله شقایق، مادر 42 ساله وی و شوهر 22 ساله مادرش را کشته بودند. در بررسی‌های صورت گرفته، بهروز مدعی شد که هر سه جنایت را او مرتکب شده و دو متهم دیگر در این ماجرا نقشی ندارند. متهمان برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شده و صحت روانی آنها تأیید شد. به دستور حبیب الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 گفت‌وگو با عامل سه قتل

چه شد که دست به این قتل‌ها زدی؟

قصد ما قتل نبود،  فقط می‌‌خواستیم سرقت کنیم. البته شایان اصلاً با این موضوع موافق نبود. شقایق هم اوایل مخالف بود اما زمانی که اصرارهای مرا دید قبول کرد. می‌‌خواست برای خودش خانه بخرد.

از کی نقشه سرقت را کشیده بودی؟

حدود یک یا دو ماه قبل، مادر شقایق به نام فریبا، جشن تولد گرفت و ما را هم به خانه‌اش دعوت کرد. با دیدن طلاهای فریبا و وضع خانه‌اش با خودم گفتم حدود دو میلیارد تومان طلا دارد و از همان موقع نقشه سرقت را طراحی کردم.

از جنایت بگو؟

چند روز قبل از جنایات، شایان گفت فریبا گفته باید به رابطه‌اش با شقایق پایان دهد. از موضوع ناراحت شدم، با فریبا تماس گرفتم و او را راضی کردم تا بچه‌ها آشتی کنند. قرار شد شب حادثه من هم به خانه فریبا بروم اما شوهرش زیاد از من خوشش نمی‌آمد. فقط شقایق و شایان با غذاهایی که مسموم کرده بودیم وارد خانه شدند. بعد از ساعتی شقایق در را برایم باز کرد. وقتی من وارد شدم، هنوز خواب‌شان نبرده بود تا سرقت را اجرا کنیم. برای همین من متادون و قرص خواب‌آور و مواد بی‌هوشی را داخل آب ریختم و به خواهر شقایق دادم. آن شب مست بودم و حال خوبی نداشتم، وقتی دیدم خوب نفس نمی‌کشد با سیم شارژر او را به قتل رساندم. وقتی کار تمام شد، شقایق و شایان آمدند و از ماجرا باخبر شدند. آنها را تهدید کردم که اگر به کسی حرفی بزنند، زنده نخواهند ماند. شایان مخالف و معترض بود، با او درگیر شدم و تهدیدش کردم. صبح وقتی شوهر فریبا می‌‌خواست خانه را ترک کند، نقشه قتل او را کشیدم. من وقتی وارد خانه شدم قصدم کشتن نبود اما حالا که یک نفر مرده بود دو نفر دیگر هم باید می‌‌مردند تا راز این جنایت برملا نشود. با گلدان کریستال چندین بار به سرش زدم. جسد را به داخل حمام برده و بعد از حدود نیم ساعت، فریبا را هم به قتل رساندم.

چرا اسید را به میان آوردید؟

بوی جنازه‌ها راز قتل را برملا می‌‌کرد. از دوستم اسید تهیه کردم. جسد را که داخل بشکه انداختم باعث شد که اسید مرا هم بسوزاند. ترسیدم و تصمیم گرفتم باغی اجاره کنم و اجساد را داخل باغ دفن کنم، اما دیدم پایین آوردن جسد آن هم از 5 طبقه واقعاً کار سختی است و همسایه‌ها متوجه می‌‌شوند برای همین باز تصمیم گرفتیم اجساد را بسوزانیم اما مدام پشت گوش می‌‌انداختم تا اینکه لو رفتیم.

با مردن این سه نفر، کسی پیگیر آنها نمی‌شد؟

فریبا گفته بود که قصد دارد با شوهر جدیدش و دخترش از ایران بروند. می‌‌گفت شقایق به خاطر بچه‌اش نمی‌تواند کشور را ترک کند. ما هم همین مسأله را بهانه کردیم و قرار شد هر کسی سراغ‌شان را گرفت بگوییم از کشور رفته‌اند.

فکر می‌‌کردی بازداشت شوی؟

 اصلاً نمی‌دانم چطوری لو رفتیم، ما اجازه ندادیم کسی در این مدت چیزی متوجه شود. یک روز درمیان من به آن خانه می‌‌رفتم و یخ می‌‌بردم و کافور دود می‌‌کردم. خانه هم در طبقه پنجم بود و کسی از ماجرا خبری نداشت. اما از کاری که کرده بودیم، خیلی پشیمان بودم. یکبار تصمیم به خودکشی گرفتم که شایان و شقایق نجاتم دادند. سه بار هم شقایق و شایان می‌‌خواستند خودکشی کنند که من اجازه ندادم. خلاصه که در تمام این مدت عذاب وجدان لحظه‌ای ما را رها نکرد.

بعد از قتل چه کردید؟

هر روز یک خانه مبله به قیمت 500 تا 700 هزار تومان اجاره می‌‌کردیم و بعد خانه را عوض می‌‌کردیم و به خانه دیگری می‌‌رفتیم.

شقایق چرا می‌‌خواست از خانه مادرش سرقت کند؟

مادرش با او خیلی بد رفتاری می‌‌کرد. اذیت‌های مادر شقایق باعث نفرت او شده بود.

پربیننده ترین انتقام عجیب داماد از عروس خودکشی ۳ دختر دهدشتی از پشت بام! خواننده رپ محاکمه شد قاتل پدر و نامادری بالای چوبه دار نقشه ناکام هواپیماربایی با اسلحه پلاستیکی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل عام خانوادگی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در جلسه انتخابات شهرستان تهران گفت: ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در نظر گرفته شده است. 

 حامد شایان افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت آماده انتقال است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: با توجه به برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب رای گیری بر بستر شبکه فیبر نوری ضروری است. 

حامد شایان همچنین تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هرچه بهتر دکل‌های مخابراتی برای پوشش دهی مناسب خدمات به شعب رای گیری را خواستار شد.

۳۲ داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • وقتی زلزله می‌شود در اعماق زمین چه خبر است؟
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد