Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، زهرا نظری در یکصد و سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه شوراها نماد مردم سالاری دینی است، عنوان کرد: توهین به جایگاه شورا و اعضا شورا توهین به مردم است، از طرفی حرمت و آبروی انسان از کعبه بالاتر است، چرا به راحتی همواره با آبروی مردم بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: من همیشه احترام خاصی به اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی قائل بوده‌ام، معتقد هستم رسانه‌ها ابزار و عنصری هستند که با فساد مبارزه می‌کنند.

نظری خاطرنشان کرد: اما حساب خبرنگاران دلال و‌ منفعت طلب که از پول بیت‌المال فربه شدند جداست، خبرنگاری که در زمان شهردار متخلف ماهی بیست میلیون تومان حقوق دریافت کرده و در یکسال یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان دریافت کرده حسابش جداست.

وی خطاب به شهردار مرکزی گفت: آقای شهردار اسناد این‌ تخلف را برای خبرنگاران رو‌ کنید، چرا این یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای پنجاه خبرنگاری که بهترین قلم و تخصص را دارند پرداخت نشده تا زندگی مناسبی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: البته وقتی پای فساد میان می‌آید دلالان و منفعت طلبان صدایشان درمی‌آید زیرا جیره‌شان از بیت المال قطع می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: مردم خط خدمت رسانی و تعهد را از خط نفاق و دروغ می‌فهمند، همچنین کسانی که به دروغ خودشان را مدافع مردم ‌جا بزنند می‌شناسند و می‌بینند کسانی را که شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آبروی خبرنگاران از آبروی ما مهمتر است، گفت: چرا عده‌ی نام خبرنگاران را خراب می‌کنند، مردم شوهای تبلیغاتی را از کارهایی که به نفع مردم انجام می‌شود تشخیص می‌دهند.

عضو شوراهای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شما در پیشگاه خون شهید خجالت نمی‌کشید، من برای اولین بار است که مطرح می‌کنم پنج نفر از اعضا خانواده‌م شهید شده‌اند باید در پیشگاه خداوند جواب بدهید کجا من را خریداری کرده‌اند جواب بدهید.

نظری افزود: همه می‌دانند من در انتخاب شهردار متخلف چه چیزی گفتم، و حتی با انتخاب شهردار فعلی مخالفت کرده‌ام هر چند کارهایی هم انجام داده است.

وی با بیان اینکه بر سر منافع مردم بین اعضا شورا اختلافی نیست، خاطرنشان کرد: ممکن است اختلاف نظری وجود داشته باشد که این از برکات دموکراسی است، اما اعضا شورا بر سر منافع مردم معامله نکرده و نمی‌کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر خبرنگار میلیاردی زهرا نظری شورای شهر خرم آباد اسلامی شهر خرم آباد میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار گفت: برای اجرای پروژه مترو، شهرداری و اعضای شورا موظف هستند که اعتبارات لازم را تخصیص دهند تا امسال این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم.

حسین حق وردی اظهار کرد: متاسفانه در بحث قانون گذاری مقدمات حضور و مشارکت مردم را فراهم نکرده‌ایم. گره‌های زیادی در کار تولید کنندگان ایجاد شده است که باعث شده آن ها از حضور در ادارات ما بیزار شوند.

وی در ادامه افزود: ادارات شهرستان، خودشان را در کنار مردم قرار دهند و نیازها و مطالباتشان را پیگیری کنند. وقتی مدیری در اداره‌ای عوض می‌شود و نحوه برخورد آنها با مردم تغییر می‌کند مردم احساس رضایت پیدا می‌کنند زیرا گاهی تغییر در یک رفتار، تاثیرگذار است. اگر قرار باشد عملکرد ادارات مانند سال گذشته باشد کارها به درستی به پیش نخواهد رفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ادارات ما باید زمینه را برای مشارکت مردم در بحث جهش تولید فراهم کرده و به نیازهای مردم رسیدگی کنند. مسئولین ادارات زمینه های نارضایتی مردم را از بین بیرند و در مناسبات اداری خود تغییراتی را ایجاد کنند تا به مسائل مردم رسیدگی شود.

حق وردی تصریح کرد: هر چیزی که باید اصلاح و حذف شود را گزارش کنید، زیرا بُعد دیگر شغل من نظارتی است و این بخش نظارتی را مسئولین دفاتر نماینده مجلس در سطح شهرستان اجرا می‌کنند.

حسین حق وردی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات زمینه تحقق مردم سالاری است. از امسال اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سال آینده را انجام دهیم تا به بهترین شکل این انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • درخواست عضو شورای شهر برای تعیین تکلیف دروازه کازرون و دائره‌المعارف چند زبانه شیراز
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو