Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر خورشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام تست‌های پی‌سی‌آر آغاز شده است و تاکنون این اردوها با وجود بحران کرونا از شرایط خوبی برخوردار است.  

وی در پاسخ به این پرسش که الهام حسینی در این مرحله از اردو شرکت می‌کند، گفت: وی نیز بعد از عمل جراحی نتوانست در مرحله قبلی اردوی تیم ملی شرکت کند اما اکنون توانایی خود را بازیافته و با هماهنگی پزشکان مربوطه برنامه ریزی کردیم تا در این مرحله از اردوی تیم ملی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان عنوان کرد: با توجه به روند برنامه‌ها و حمایت فدراسیون تاکنون اردوها را منظم برگزار کردیم و تمرینات در حد عالی بوده و زنان رشد خوبی در این مدت داشتند. امیدواریم در ۱۴۰۰ بتوانیم وزنه‌برداری زنان را در سطح جهان مطرح کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به مدال در وزنه‌برداری زمان می‌خواهد، تصریح کرد: خوشبختانه استعداد و علاقه در میان زنان وزنه‌بردار زیاد است و از پشتکار زیادی برخوردار هستند و این مساله در اردو هم موثر واقع شده است.

خورشیدی یادآور شد: اواخر فروردین ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود  و وزنه‌برداران اکنون ۸۵ تا ۹۰ درصد برای این مسابقات آماده‌اند. هیچ‌گاه ورزشکار به علم صد درصد آمادگی نمی‌رسد و آمادگی هم پایانی ندارد. امیدوارم در وزنه‌برداری زنان نسبت به گذشته رشد بهتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گزینشی المپیک است و همه برای کسب امتیاز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که کمتر از قهرمانی جهان نیست. برخی از کشورها نفر اول تا چهارم جهان هستند و اکنون می‌بینیم که کشورهای آسیایی سکوهای جهانی را گرفته‌اند. به همین دلیل مدال آوری در آسیا کار دشواری است اما امید داریم تا بتوانیم جزو ۶ نفر آسیا باشیم و در کنار آن نیم نگاهی به گزینشی المپیک هم خواهیم داشت.

برچسب‌ها سید الهام حسینی وزنه برداری زنان اکبر خورشیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری زنان اکبر خورشیدی وزنه برداری زنان اکبر خورشیدی اخبار کنکور وزنه برداری زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد
  • فریبا صادقی مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال زنان شد