Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@02:32:39 GMT

روستای کلیه فروش ها سوژه جهانی شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۵۵۳۵

روستای کلیه فروش ها سوژه جهانی شد! +عکس

خراسان:  به تازگی تصاویری از مردم این روستا در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که بازتاب زیادی داشته است. کاربران به رفتار مردم این روستای نپالی واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «باز خوبه اون جا با کلیه فروشی می شه خونه خرید این جا تهش بشه یه گوشی موبایل خرید.» کاربر دیگری نوشت: «باید دید توی نپال کلیه گرونه یا خونه ارزون چون این جا با فروش کلیه و کبد همه اعضای خانواده هم نمی شه خونه خرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» کاربری هم نوشت: «دنیای سرمایه داری ببین چه بلایی سر مردم جهان آورده که هرجا نگاه می کنی فاصله طبقاتی وجود داره.»

 

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نپال روستا کلیه فروش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند

تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: اشخاصی که زمین‌های بزرگ را به شکل غیرقانونی تفکیک می‌کنند و همچنین افرادی که این زمین‌های تفکیک شده را خریداری می‌کنند، هر دو مرتکب عمل خلاف قانون می‌شوند؛ با این تفاوت که نفر اول سودش را می‌برد و گرفتاری‌هایش را برای خریداران دست دوم به بعد باقی می‌گذارد!

به گفته او: ضرورت دارد شهروندان قبل از خرید هر قطعه زمین در هر منطقه از شهر، به شهرداری و اداره راه‌وشهرسازی مراجعه کرده و از وضعیت زمین مورد نظر (نوع کاربری آن، نداشتن معارض، دارا بودن سند صحیح و ...) اطمینان حاصل کنند. در موارد بسیاری مشاهده می‌شود که سوداگران از بی‌اطلاعی مردم سوءاستفاده کرده و زمین‌هایی که کاربری‌های غیرمسکونی (بخصوص باغ) دارند را تفکیک غیرمجاز کرده و با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند. 

تجملیان تأکید کرد: همچنین از شهردار درخواست می‌شود طی جلساتی با مدیران محترم دادگستری، مقرر شود که دفاتر اسناد رسمی مکلف باشند از این به بعد در هنگام انواع معاملات، خریداران را به طور شفاف پیرامون عواقب و مسئولیت‌های ایشان در مورد حق و حقوق شهر و شهرداری مطلع ساخته و آنان را به طور دقیق توجیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تخصیص ۵ هزار مترزمین برای کاربری‌های عمومی در روستای نادیلو
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • تخصیصص ۵ هزار مترزمین برای کاربری‌های عمومی در روستای نادیلو
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند/ ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی
  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند