Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-محمدرضا دشتی‌اردکانی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: به زوج‌های دارای یک فرزند وام ۱۶۰ میلیونی و ۲ فرزند وام ۲۰۰ میلیونی با بازپرداخت ۱۰ ساله و زوج‌های دارای سه فرزند و بیشتر وام ۱۵۰ میلیونی با دوره بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: جزییات تسهیلات کارت اعتباری سهام عدالت برچسب ها: وام فرزندآوری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وام فرزندآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون وزیر رفاه گفت: فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال یکم خرداد به پایان می‌رسد.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم