Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:58:50 GMT

ثانیه‌شمار ارزانی موبایل در بازار بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۵۹۹۶

ثانیه‌شمار ارزانی موبایل در بازار بیرجند

گروه استان‌ها- درحالی شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت موبایل نسبت به یک ماه اخیر هستیم که پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها بعد از نوروز افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، با چرخی در راسته بازار موبایل فروشان بیرجند (خیابان حکیم نزاری) می‌توانیم از ارزانی قیمت موبایل با خبر شویم.

گزارش‌ها از بازار موبایل حاکی از کاهش قیمت تا 20 درصد نسبت به یک ماه گذشته دارد این را شهروندانی که برای خرید گوش آمده‌اند هم تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط مداوم دلار، کاهش خرید مردم بازار موبایل را نسبت به ماه پیش به بازار ارزان‌تری تبدیل کرده تا مشتریان بیشتر به سمت و سوی این بازار بیایند.

بررسی میدانی وضعیت بازار موبایل بیرجند حکایت از آن دارد که افت متقاضیان خرید گوشی موبایل در یک ماه اخیر بیشتر شده و با وجود کاهش 10 تا 20 درصدی قیمت گوشی‌های پرتقاضا خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت از خرید خودداری می‌کنند.

یکی از کسبه با بیان اینکه تعداد گوشی به فروش رفته وی در این هفته نسبت به هفته قبل نصف شده است گفت: فروش در یک ماه اخیر کاهش داشته اما در این هفته اوضاع خرید و فروش بهتر شده است.

بازار موبایل بیرجند در روزهای سراشیبی/ کاهش 5 تا 20 درصدی قیمت تلفن همراهگارانتی‌های بی‌اعتبار از بازار موبایل و لوازم خانگی حذف می شودبازار موبایل انحصاری نیست/ افزایش 20 برابری شرکت های دارای مجوز واردات گوشی

به گفته وی مردم به صورت لحظه‌ای اخبار بازار ارز و قیمت دلار را دنبال می‌کنند و طی یک ماه اخیر فروشی که حتی جوابگوی هزینه اجاره مغازه باشد نداشتیم اما چند هفته‌ای است که اوضاع بهتر شده است.

دیگر فروشنده موبایل نیز گفت: گوشی‌هایی که اکنون در مغازه داریم با دلار 25 تا 27 هزار تومانی خریداری شده و فروش آنها به قیمت‌های پائین صرفه ندارد و اگر همچنان که دلار ارزان‌تر شده شرکت‌های واردکننده گوشی در فاکتورهای فروش قبلی خود به ما تخفیف بدهند و بدهی ما را کمتر حساب کنند، کاهش قیمت‌ها در بازار سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی ادامه داد: پرداخت هزینه اجاره شوخی بردار نیست و ثانیه شمار ارزان شدن گوشی آغاز شده آن طور که گوشی‌ها نسبت به یک ماه اخیر کاهش 20 درصدی دارد اما پیش‌بینی می‌شود بعد از عید گوشی گران‌تر شود.

یکی از شهروندان بیرجندی هم معتقد است مدتی است که به دنبال خرید گوشی موبایل هستم اما در چند ماه اخیر قیمت‌ها بالا بود وتوان خرید نداشتم اما از یک ماه اخیر قیمت‌ها بهتر شده و بازار موبایل جنب وجوش بهتری دارد.

رئیس اتحادیه موبایل فروشان بیرجند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کاهش 20 درصدی قیمت موبایل نسبت به یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر بازار موبایل روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و اگر کسی به دنبال خرید گوشی موبایل است هرچه زودتر اقدام کنند.

به گفته موسوی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و نوسانات دلار قیمت موبایل کمی کاهش یافته اما بعد از نوروز قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ 254/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نسبت به یک ماه بازار موبایل قیمت موبایل یک ماه اخیر درصدی قیمت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ افت‌وخیز ناچیزی را تجربه می‌کند. در این میان یکی از خودروهای داخلی بازار ۵۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد.

زوتی DL۵ یکی از اولین خودروهای وارداتی به شمار می‌رود که توسط شرکت سایپا وارد کشور شده است. این خودرو از ابتدای امروز ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی

ساینا دنده‌ای S دوگانه سوز در حال حاضر یکی از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز دو میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۴۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا شمرده می‌شود که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۷۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است. این خودرو نسبت به ابتدای روز ۵۵ میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس دنده‌ای یکی از جدیدترین و ارزان‌ترین محصولات مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس

دیگنیتی پرستیژ گران‌ترین کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور بوده که برخلاف دیگر خودروهای بازار، با نرخ دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از لوکس‌ترین محصولات مونتاژی بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز با افت ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان شده است.

کد خبر 845940 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها